Igénylés
Budapest, 2022. április 7. – Ismét a legkiválóbb hazai márkákat értékelő MagyarBrands díjjal ismerték el COOP-ot. Az üzletlánc Magyarország egyik legmeghatározóbb hazai tulajdonú kereskedelmi szereplője, amely folyamatos, innovatív teljesítményével immáron zsinórban tizedik alkalommal kapta meg ezt a rangos, független szakmai zsűri által odaítélt díjat.
A MagyarBrands Program immáron tizenkét éve díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket, kiváló fogyasztói márka, kiváló üzleti márka, és innovatív márka kategóriában. Az olyan szempontok, mint például a tradíció, a tulajdonosi összetétel, a foglalkoztatás, a reputáció, az identitás, az ismertség és a kedveltség alapján történő kiválasztási folyamat során a legkiválóbb hazai fogyasztói márkák körébe immár tizedik alkalommal választották be a COOP üzletláncot. A 2020 márciusában kialakult járványhelyzet miatt, 2019. év után most először került sor újra a díjátadó ünnepségre, amely a fővárosi XIII. kerületi Park Inn by Radisson hotelben került megrendezésre március 24-én. Az eseményen a COOP díját Vasvári Csaba, a Co-op Hungary Zrt. gazdasági igazgatója vette át Dr. Serényi Jánostól, a MagyarBrands Program elnökétől.
Tóth Géza, a Co-op Hungary vezérigazgatója elmondta: megtisztelő, hogy a COOP újra tagja annak a vállalati körnek, amely kiérdemelte a MagyarBrands rangos díját, amely véleménye szerint olyan védjegy, amely képes arra, hogy pozitívan befolyásolja a vásárlói döntéseket. „Az elmúlt években az üzletek minőségi színvonalának javításával, a szolgáltatási kör javításával sokat tettünk annak érdekében, hogy minél magasabb elismertsége legyen a márkánknak, és a fogyasztók igényeit minél magasabb színvonalon ki tudjuk elégíteni. Természetesen mindig van tennivaló, hiszen sok kistelepülésen nagy kihívás az eredményességet biztosítani, ám ebben a Magyar Falu program keretében elindított kistelepülési üzletfejlesztési program abban áttörést hozhat.” – hangsúlyozta Tóth Géza. „Napi másfél millió vásárlóval a hazai élelmiszer-kereskedelmi piac meghatározó tagjaként, magyar tulajdonú élelmiszerkereskedelmi cégcsoportként a jövőben is azon fogunk dolgozni, hogy minél nagyobb népszerűséget teremtsünk a Magyarországon gyártott élelmiszeripari márkáknak, és minél több lehetőséget a termékek értékesítésére” – tette hozzá a Co-op Hungary vezérigazgatója.
A 2021-ben MagyarBrands díjat elnyert fogyasztói márkák átlagos ismertsége több mint 75, a kedveltség tekintetében pedig több mint 85 százalék volt. Ez jól mutatja a hazai fogyasztók elkötelezettségét a magyar márkák iránt. Ezek az eredmények megerősítik azt a piaci trendet, hogy a hazai fogyasztók mintegy kétharmada szerint a termék magyar származása többet jelent a vásárlásaik során, mint az ár vagy a csomagolás. „A fogyasztók vásárlási szokásai az elmúlt két évben sokat változtak, ezt minden kiváló magyar márka nagyon jó tudja, érzékeli. A fogyasztói igényeknek való megfelelés talán sosem volt akkora kihívás, mint napjainkban. Bízunk benne, hogy a változó világhoz, változó fogyasztói igényekhez mindannyian sikerrel tudnak alkalmazkodni a továbbiakban is, és talán egy lépéssel meg is előzik azokat” fogalmazott Serényi János a MagyarBrands program elnöke.