Igénylés
Vásárlóink Coop Klub törzsvásárlói kártyájukkal pontokat gyűjthetnek minden egyes vásárlással. 20 Ft vásárolt érték után 1 pont jár. A pontgyűjtésből kizárásra kerülnek az alábbi termékek: göngyöleg, telefonfeltöltő kártya, autópálya-matrica, étkezési- és ajándékutalvány, tömegközlekedési bérlet vagy jegy, valamint a hatósági áras, vagy jogszabály által egyéb módon meghatározott árú termékek, Szektorfüggetlen partnernél igénybe vett szolgáltatás vagy megvásárolt termékek után pont nem gyűjthető. Az összegyűjtött pontokért a törzsvásárlót kuponokkal jutalmazzuk. A törzsvásárló 5000 pontonként egy 500 Ft engedményre jogosító kupont kap.
A pontgyűjtést minden hónap utolsó napján zárjuk. Azon törzsvásárló, aki eddig a napig összegyűjtötte a szükséges pontmennyiséget hűségkuponra jogosult.
A hűségkupon az előző hónap utolsó napján érvényes pontegyenlege alapján a pontgyűjtési időszakot követő hónap 25-étől kerül kiadásra.
A Coop Klub Törzsvásárlói kártya online igényelhető a Coop Klub applikáción vagy a www.coop.hu weboldalon keresztül.
Applikáción keresztüli regisztrációhoz keresd fel Mobilkészülékeden az alkalmazás áruházat és töltsd le a COOP emblémával jelölt appot. Kattints az Új kártya igénylésére.
Weboldalon keresztül történő regisztráció esetén pedig kattints a weboldalon a Törzsvásárlói kártya igénylés gombra.
Coop Klub törzsvásárlói kártyát minden magyarországi lakhellyel rendelkező, 16 év feletti cselekvőképes, természetes személy igényelhet.
Az applikációba történő bejelentkezéshez egy online regisztráció szükséges. Kérjük, végezd el a regisztrációs folyamatot az applikációban, vagy a www.coop.hu weboldalon.
Keresd fel az alkalmazás áruházadat és töltsd le a COOP emblémával jelölt appot. Kattints az Új kártya igénylésére. Az így megjelenő űrlapot töltsd ki, add meg mely üzletben vásárolsz leggyakrabban és véglegesítsd regisztrációdat. Kattints az email címedre küldött aktiváló linkre, majd a jelszó megadását követően már be is tudsz lépni az alkalmazásba és digitális kártyád azonnal rendelkezésedre is áll. A kedvezmények pedig innentől kezdve csak rád várnak.
Keresd fel az alkalmazás áruházadat és töltsd le a COOP emblémával jelölt appot. Válaszd a Meglévő kártya regisztráció gombot.
Az így megjelenő űrlapot töltsd ki, add meg mely üzletben vásárolsz leggyakrabban és véglegesítsd regisztrációdat. Kattints az email címedre küldött aktiváló linkre, majd a jelszó megadását követően már be is tudsz lépni az alkalmazásba és digitális kártyád azonnal rendelkezésedre is áll. A kedvezmények pedig innentől kezdve csak rád várnak.
A fizikai kártya bármely Coop Klub emblémával ellátott üzletben használható. Digitális kártyáink pedig a Coop Klub Mobilkupon beváltóhely emblémával is ellátott üzletekben használható.
Azok a törzsvásárlók (főgyűjtők), akik a pontgyűjtési időszak végéig összegyűjtik legalább az 5000 pontot.
A hűségkupon az előző hónap utolsó napján érvényes pontegyenlege alapján a pontgyűjtési időszakot követő hónap 25-e után kerül kiadásra. A csoportos (családi) gyűjtésben résztvevők számláin megjelenő pontok a főgyűjtő számláján összegződnek, ez alapján kerülnek kiszámításra a kiutalandó kuponok. Csoportos (családi) pontgyűjtés esetén a kupont a főgyűjtőszámára juttatjuk el.
A pontgyűjtést minden hónap utolsó napján zárjuk. Azon törzsvásárló, aki eddig a napig összegyűjtötte a szükséges pontmennyiséget hűségkuponra jogosult.
A hűségkuponokat vagy postai úton juttatjuk el törzsvásárlóink számára vagy amennyiben a Coop Klub KuponPont emblémával ellátott üzletek valamelyikében vásárol leggyakrabban, akkor bármely Coop Klub KuponPont-os üzletükben a pénztárnál kasszakupon formájában kinyomtatva veheti át vagy amennyiben beregisztrált Coop Klub mobilalkalmazásunkba, úgy mobilkészülékén jelenik meg.
A Hűségkuponra való jogosultsághoz mindig az előző hónap utolsó napjáig összegyűlt pontokat tudjuk figyelembe venni és a pontgyűjtési időszakot követő hónap 25-étől kerül kiadásra.
Törzsvásárlói programunkban Coop Klub tagjaink minden 5000 pont összegyűjtése után 500 Ft engedményre jogosító hűségutalványt kapnak, melyek hónapról hónapra termékkedvezményes kuponokkal is kiegészülhetnek. A pontgyűjtést minden hónap utolsó napján zárjuk. Az a törzsvásárló, aki eddig a napig összegyűjtötte a szükséges pontmennyiséget, hűségutalványra jogosult. Hétről hétre további változatos kedvezményeket is nyújtunk különböző termékek vásárlásához kapcsolódóan. Illetve gyakran extra meglepetés kuponokkal is kedveskedünk.
A Törzsvásárlói programmal rendelkező üzletekben a pénztárnál érvényesíthetőek a kedvezmények a Coop Klub törzsvásárlói kártyával és a kedvezmény igénybevételéhez szükséges kupon érvényesítésével. A kártya beolvasása történhet fizikai kártyával és papíralapú kuponnal, vagy a Coop Klub Mobilkupon beváltóhely emblémával ellátott üzletekben mobilapplikáción keresztül a digitális kártya és digitális kuponok segítségével is.
Egy adott vásárláson belül több kuponkedvezményt is igénybe lehet venni, ha rendelkezel hűségutalvánnyal, akár azt is beválthatod. A vásárlás végösszege meg kell, hogy haladja a kedvezmények értékét.
Az utalványok és az ahhoz kapcsolódó egyedi termékkuponok csak egy alkalommal használhatóak fel. Az érvényesítést követően azok elavulnak többször nem használhatóak fel és az applikációból is eltűnnek. Bármilyen, sokszorosítással történő ismételt beváltás esetén a kassza hibaüzenetet ad, és már nem tudja újra érvényesíteni a kedvezményt.
Vannak azonban hétről hétre nyújtott termékkuponjaink is, amelyeket több alkalommal vagy akár több termékre is érvényesíthetsz.
A vásárlás alkalmával érvényesítsd az alkalmazásban lévő digitális törzsvásárlói kártyát, mert az minden esetben szükséges a pontgyűjtéshez és a kedvezmények igénybevételéhez is. Amennyiben van utalványod vagy kuponod, csak válaszd ki a kívánt kedvezményt, kattints annak képére, majd ezt követően megjelenik az érvényesítéshez szükséges vonalkód. Ezt mutasd fel a pénztárosnak, aki a szkenner segítségével beolvassa a kedvezményedet, majd a nyugta zárásával érvényesíti a végösszegben.
A termékkuponok esetében rendszerint több íz- vagy illatvariációra is érvényesíthető a kedvezmény. A kupon megnevezésében tájékozódhatsz arról, hogy azt pontosan mely ízekre/illatokra, és mely boltkategóriában veheted igénybe.
A kupon a kibocsátástól számított fél évig váltható be. A kupon tartalmazza az érvényesség határidejét. A lejárt vagy elveszett kuponokat nem áll módunkban pótolni.
A kupon beváltásával bármely termék vásárlása esetén csökkenthető a fizetendő végösszeg a kupon értékével, az alábbiakat kivéve: göngyöleg, telefonfeltöltő kártya, autópálya-matrica, étkezési- és ajándékutalvány, tömegközlekedési bérlet vagy jegy, valamint a hatósági áras, vagy jogszabály által egyéb módon meghatározott árú termékek szektor független partnernél igénybe vett szolgáltatás vagy megvásárolt termék.
A fizetendő végösszegnek minden esetben meg kell haladnia az engedmény értékét. A kupon készpénzre nem váltható.
Minden kuponon fel van tüntetve a felhasználhatóság határideje.
A weboldalon vagy applikációban történő regisztrációt követően a felhasználói fiókban folyamatosan nyomon követhető a pontegyenleg, de a vásárláskor kapott blokkon is megtalálható.
A pontegyenleg és az ahhoz kapcsolódó információk nem online frissülő információk, így azok csak a feldolgozási időt követően frissülnek az alkalmazásban és a weboldali felületen.
Üzleteink eltérő szolgáltatásokat nyújtanak vásárlóink számára. Coop Klub mobilkupon szolgáltatásainkat azon üzleteinkbe vehető igénybe, amelyek Coop Klub Mobilkupon beváltóhelyként működnek. Ettől függetlenül a kedvezmények igénybevételére továbbra is jogosult, de a kuponokat hagyományos papír alapon lehet igénybevenni és a hűségpontokat a hagyományos plasztik kártyával gyűjthetőek.
Az üzletben történt kártyaigénylést követően kérjük szíves türelmedet, míg kollégáink rögzítik az adataidat a központi nyilvántartásunkban. Kérjük érdeklődj ügyfélszolgálatunknál az ingyenesen hívható +36 80 870 220-as telefonszámon!
Kérjük, vedd fel a kapcsolatot adategyeztetés céljából ügyfélszolgálatunkkal a 06 80 870 220-as telefonszámon!
A visszaigazoló emailek kiküldését egyes levélszolgáltatók különböző átfutási idővel teljesítik. Várj mindenképp pár percet, vagy ellenőrizzd, hogy az email nem került-e a levélszemét mappába.
Elképzelhető, hogy a regisztráció során elírtad az email-címed. Próbáld meg az elfelejtett jelszó funkcióval ezt ellenőrizni, és újraküldeni az aktiváló emailt. Amennyiben továbbra is hibát jelez, kérjük, jelezd ügyfélszolgálatunkon.
A virtuális Törzsvásárlói kártya beolvasására és a mobilkupon kedvezmények igénybevételére azon üzleteinkben van lehetőség, amelyek rendelkeznek Coop Klub Mobilkupon beváltóhely emblémával.
A mobilkuponon lévő vonalkódok érvényesítésére csak speciális leolvasó berendezések alkalmasak, melyek a Mobilkupon beváltóhely emblémával ellátott üzleteink pénztárainál állnak rendelkezésre.
Ha ilyen üzletben próbáltad mobilkuponod érvényesíteni, és továbbra is hibát tapasztal, próbáld meg kinagyítani a vonalkódot. Kattints a vonalkódra, így azt kinagyítja a készülék, miközben a kijelző fényerejét maximálisra növeli, ezzel is elősegítve a beolvasás technikai körülményeit.
A szolgáltatás kikapcsolását követően az egyszeri alkalommal felhasználható összegyűjtött hűségpontok után járó utalványodat és egyedi termékkuponjaidat átváltjuk az általad leggyakrabban látogatott üzlet kuponkiadási formájára.
Ügyfélszolgálati elérhetőségeinken bármikor kezdeményezheti, de gyorsan és könnyedén módosíthatja a Coop Klub alkalmazáson keresztül is. A Tovább menüpontban a fiókadatok alatt a szerkesztés gombra kattintva.
Az applikáció ajánlatok menüpontjában bármikor belelapozhatsz a regisztrációkor megadott üzlet aktuális szórólapjába, illetve hétfőnként már megjelennek a szerdán induló ajánlatok is.
Mindig az alapértelmezettként beállított üzlet ajánlatait mutatjuk meg neked, de lehetőséged van a beállított üzleten kívül más üzletek regionális szórólapjainak megtekintésére is. Kérjük, ehhez használd a Kereső ikont majd válaszd ki azt az üzletet, amelynek az ajánlataira kíváncsi vagy.
A Tovább menüre kattintva lépj be a Fiókadataim menüpontba, és ott módosíthatod az üzletet.
A Tovább menüre kattintva lépj be az Üzletkereső menüpontba, és ott a kereső segítségével böngészhet üzleteink között. Írd be a kívánt település nevét vagy irányítószámát, és a térképen megjelennek az elérhető üzletek. Keresésedet a szűrő gomb megnyitásával szűkítheted is több különböző szempont szerint. A térképen lévő jelölőikonokra kattintva megtekintheted a kiválasztott üzlet részletes adatait, így a nyitva tartási idejét is.
Kérjük, ellenőrizd az internetkapcsolatot. Az alkalmazás internetkapcsolat nélkül nem érhető el.
Amennyiben továbbra is hibát tapasztalsz, kérjük jelezd ügyfélszolgálatunk számára az alábbi elérhetőségek egyikén:
Ingyenesen hívható telefonszámunk: +36 80 870 220
Kapcsolatfelvételi űrlap
Igen. Amennyiben még nem szeretnél hűségprogramunkba regisztrálni, úgy a Vendég funkciót javasoljuk számodra. itt aktuális heti ajánlatainkat érheted el, a számodra érdekes üzlethez kapcsolódóan. A kuponkedvezmények igénybevételéhez azonban regisztráció szükséges.
A tovább menüpont fióktörlés menüpontjában van erre lehetőséged. A fiók törlésével a Törzsvásárlói regisztrációd nem szűnik meg, de az online fiókregisztráció törlésre kerül.
Kérjük, igényelj új kártyát Coop Klub alkalmazásunk vagy weboldalunk segítségével és jelezd ügyfélszolgálatunk számára a történteket, hogy kollégáink korábbi kártyádról átvezethessék meglévő pontjaidat az újonnan igényelt kártyára.
Kérjük, igényeljen új kártyát Coop Klub alkalmazásunk vagy weboldalunk segítségével és jelezze ügyfélszolgálatunk számára a történteket, hogy kollégáink korábbi kártyájáról átvezethessék meglévő pontjait az újonnan igényelt kártyára.
Igen. Töltsd ki és küldd vissza az ügyfélszolgálat részére a „Hozzájáruló nyilatkozat – Főgyűjtő személyének megváltoztatása” című nyomtatványt, amely az Általános információk menüpontban érhető el.
Kérjük, töltsd ki és küldd vissza részünkre a „Átruházó nyilatkozat – Jogosult személyének a megváltoztatására” című nyomtatványt, amely az Általános információk menüpontban érhető el.
A felhasznált Törzsvásárlói kártyához kapcsolódóan nem érkezett be még a Kártyaigénylő nyomtatvány Kártyaközpontba, így a kártya még nem került megszemélyesítésre. Annak érdekében, hogy a megszemélyesítést el tudjuk végezni, kérjük, keresd fel adategyeztetés céljából az ingyenesen hívható ügyfélszolgálatot a 06-80/870-220-as telefonszámon.
A kártya ebben az esetben is aktív. Viszont fontos tudni, hogy azon kártyák, amelyek az első használattól számított 6 hónap elteltével nem kerülnek megszemélyesítésre, azok felfüggesztésre fognak kerülni. A felfüggesztést követően a kártyával pont csak azután gyűjthető, ha a törzsvásárló a személyes adatait megadta és a kártyaszám ezzel visszaállításra került. A felfüggesztéstől számított 2 év elteltével, amennyiben a megszemélyesítés még mindig nem történik meg, a kártya letiltásra kerül.