A weboldalunkon sütiket és hasonló technológiákat alkalmazunk, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt biztosítsuk az oldal használata során. A sütiket különféle célokra használjuk és ezen célok szerint megkülönböztetünk a weboldal alapműködéséhez / alapfunkcióihoz szükséges „nélkülözhetetlen sütiket”, oldalunk látogatottságának statisztikai elemzéséhez szükséges „teljesítmény sütiket” valamint személyre szabott, marketingcélú (hirdetési) tartalom és közösségi média funkciók felkínálásához szükséges „célzott sütiket”.
Amennyiben a „Nélkülözhetetlen sütik elfogadása” gombra kattint, csak a technikailag szükséges, "nélkülözhetetlen" sütik lesznek jóváhagyva. Ha a "Süti beállítások módosítása" gombra kattint, lehetősége lesz egyesével eldönteni, hogy milyen sütik alkalmazását engedélyezi.
Az adatvédelmi tájékoztatóban talál további információkat, valamint megtalálja a hozzájárulás visszavonásához szükséges részleteket.
Az, hogy mely sütiket engedélyezi, teljes mértékben az Ön döntése. Bármikor visszatérhet ezekhez a beállításokhoz, és módosíthatja preferenciáit. További információkat az adatvédelmi tájékoztatóban talál.
Az üzletlánc már a megmérettetés kiírásának első évében megkapta a kitüntető címet
Budapest, 2020. szeptember 29. – A verseny célja, hogy minden évben, minél több olyan sikeres projekt kerüljön bemutatásra a Trade magazin által, amelyek hozzájárulnak egy fenntarthatóbb jövő eléréséhez.
A Coop az FMCG szaklap által alapított Fenntarthatóság Szimbóluma védjegyet a négy évvel ezelőtt csoportszinten elindított és azóta is alkalmazott környezet- és energiatudatos fejlesztéseivel érdemelte ki. Ennek keretében az elmúlt években több területre kiterjedő fejlesztéseket folytat: a hűtők utólagos üvegajtózása, üzletek világításának LED-technológiával történő korszerűsítése, a hűtési-fűtési rendszerek modernizációja, illetve a napelemes technológia telepítése. A környezettudatosság kapcsán pedig az országban a kereskedelmi szereplők közül elsőként a COOP-nál működik a használt étolaj visszagyűjtése, ami a szupermarket kategóriájú üzletekben már alapszolgáltatás. Az üzletlánc meggyőződése, hogy hosszútávon 2300 üzletre kiterjedő fenntartható és versenyképes üzletüzemeltetést csak az energiahatékonyság mentén lehet megvalósítani.