Igénylés
Szerezd meg a kedvezmények érvényesítéséhez szükséges kártyádat néhány kattintással a Coop Klub applikáción keresztül és máris kiélvezheted a neked járó kedvezményeket! A Coop Klub alkalmazás a Google Play vagy App Store áruházakból tölthető le. Törzsvásárlói kártya igénylés a www.coop.hu weboldalon keresztül is elvégezhető.
Applikációba történő regisztráció menete: megtekintés a Coop Youtube csatornáján >>
Az összegyűjtött pontokért a törzsvásárlót kuponokkal jutalmazzuk. A törzsvásárló minden 5000 pont összegyűjtése után 500 Ft engedményre jogosító hűségkupont kap. A vásárlás tényleges értéke minden esetben az engedményekkel csökkentett, a számlán vagy blokkon feltüntetett fogyasztói ár.
A pontgyűjtést minden hónap utolsó napján zárjuk. Azon törzsvásárló, aki eddig a napig összegyűjtötte a szükséges pontmennyiséget hűségkuponra jogosult. A hűségkuponokat amennyiben a Törzsvásárló regisztrált a Coop Klub alkalmazásunkban, és aktív mobilkupon szolgáltatással rendelkezik, úgy az applikáción keresztül juttatjuk el számára, egyéb esetben postai úton, vagy kasszakupon formájában biztosítjuk.
A hűségkupon az előző hónap utolsó napján érvényes pontegyenlege alapján a pontgyűjtési időszakot követő hónap 25-e után kerül kiadásra.
A kuponok készpénzre nem válthatóak, azok beváltása ellenében pénzkifizetést teljesíteni nem lehet. A kupont a törzsvásárló válthatja be. A kupon a kibocsátástól számított fél évig váltható be. A beváltás határidejét a kupon tartalmazza.
A csoportos (családi) gyűjtésben résztvevők számláin megjelenő pontok a főgyűjtő számláján összegződnek, ez alapján kerülnek kiszámításra a kiutalandó kuponok. Csoportos (családi) pontgyűjtés esetén a kupont a főgyűjtő részére juttatjuk el.
A pontok csak a Coop Klub törzsvásárlói programban érvényesek, azok nem köthetők össze más cégek kedvezményeivel, kivéve ha a COOP Klub által kibocsátott, illetve meghirdetett promóció, speciális ajánlat erre kifejezetten lehetőséget biztosít.
Kizárólag a Coop Klub kártyát érvényeysítő törzsvásárló tényleges vásárlása szolgálhat a szerzett pontok alapjául. Nem szerez pontot az a törzsvásárló, aki a vásárláskor a Coop Klub Kártyát nem érvényesíti a pénztárnál. Ha a pontgyűjtési tranzakció a törzsvásárló érdekkörében felmerült ok miatt hiúsul meg, utólagos pontkibocsátásra nincs lehetőség. A törzsvásárló érdekkörében felmerült oknak tekinthető különösen az, ha a Coop Klub kártya megsérült, a pontgyűjtés fel van függesztve, vagy ha a Coop Klub kártya nincs a törzsvásárlónál.
Áruvisszaadáskor vagy árucsere esetén pontkorrekció nem történik, mivel a törzsvásárló csereutalványt vagy csereárut kap. A csereutalvánnyal kiegyenlített áruérték után törzsvásárlói pont nem jár.
Bármilyen, a vásárlással vagy a pontgyűjtéssel kapcsolatos reklamáció csak a vásárláskor kapott számlák vagy blokkok bemutatása mellett fogadható el.
A Coop Klub regisztrációnál megadott adatait a Coop Klub törzsvásárlói rendszer tulajdonosa, a CO-OP Hungary Zrt. kezeli. A törzsvásárlók törzs- és ponttranzakciós adatait az adatvédelemre vonatkozó, mindenkor érvényes törvényi előírások betartásával tárolja és dolgozza fel. A törzsvásárló az adatait önkéntesen szolgáltatja, egyben kijelenti, hogy az így átadott adatok megfelelnek a valóságnak, valamint kötelezettséget vállal arra, hogy minden, az adataiban bekövetkező változást haladéktalanul bejelent a CO-OP Hungary Zrt.-nek.
Kérjük, tájékozódjon a gyakran felmerülő kérdésekből: GYIK vagy hívja ingyenes ügyfélszolgálatunkat a 06 80 870 220-as számon, vagy írjon nekünk a coopklub@coop.hu e-mailcímre!
Általános szerződési feltételek – 2024. július 19-től érvényes
Adatkezelési tájékoztató – 2023. július 14-től érvényes
Hozzájáruló nyilatkozat – Főgyűjtő személyének megváltoztatása
Átruházó nyilatkozat – Jogosult személyének a megváltoztatására
Kérelem – Személyes adatokhoz való hozzáférési jog gyakorlás