Igénylés
2023. július 13-ig érvényben lévő ÁSZF
Általános tájékoztató
A CO-OP Hungary Nagykereskedelmi és Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság (1097
Budapest, Könyves Kálmán körút 11/C, cégjegyzékszám: Cg.01-10-043522, a továbbiakban: CO-OP
Hungary Zrt.) ún. Coop Klub Törzsvásárlói Program (a továbbiakban: Program) keretében egy olyan
egyéni, illetve csoportos (családi) vevőjutalmazási rendszert működtet, amelyben a Programhoz
csatlakozó vásárlók (a továbbiakban: Törzsvásárló) nyilvánosan meghirdetett és minden Törzsvásárló
által igénybe vehető kedvezményekhez jutnak.
A jelen ÁSZF célja, hogy meghatározza a CO-OP Hungary Zrt. és a Törzsvásárló közötti jogviszony
szerződési feltételeit.
A CO-OP Hungary Zrt. lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételek
(továbbiakban: ÁSZF) szerint részt vegyenek a Programban és Coop Klub Törzsvásárlói Kártyához
(a továbbiakban: Kártya) jussanak.
A Kártya használatával a Törzsvásárlók a Coop Klub emblémával ellátott, franchise partner (a
továbbiakban: Franchise partner) által üzemeltetett üzletekben vásárlásaik után jutalompontokat
(a továbbiakban: Pontok) gyűjthetnek a CO-OP Hungary Zrt. által biztosított Kártya használatával,
és az összegyűjtött pontjaik után adott kuponok (a továbbiakban: kupon) ellenében kedvezményt
vehetnek igénybe. A Franchise partner – a vele kötött szolgáltatási szerződés szerint – jelen
ÁSZF-ben megjelölt esetekben a CO-OP Hungary Zrt. képviselője.
A Törzsvásárlónak továbbá lehetősége van arra is, hogy a http://www.coop.hu/coop-klub/
coop-klub-partnerkedvezmenyek/ oldalon feltüntetett nem Franchise partnereknél, hanem egyéb
szolgáltatást nyújtó szektorfüggetlen partnereknél (a továbbiakban: Szektorfüggetlen partner) a
Kártya felmutatásával vagy a Kártya számának megadásával, illetve bizonyos esetekben egy további
kedvezmény kód megadásával a Szektorfüggetlen partner által meghatározott kedvezményt igénybe
vegye a kedvezménynél feltüntetett feltételek alapján. A Szektorfüggetlen partner által meghirdetett
szolgáltatás igénybevétele, vagy a megvásárolt termék után a Törzsvásárló pontokat nem kap.
A CO-OP Hungary Zrt. és a Törzsvásárló jogviszonyában a hatályos jogszabályok, különösen a Polgári
Törvénykönyv (Ptk.), a tisztességtelen piaci magatartás és a versenykorlátozás tilalmáról szóló
1996. évi LVII. törvény, a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény, a kereskedelemről
szóló 2005. évi CLXIV. törvény, a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében
történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon
kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet) szóló az EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU)
2016/679 Rendelet és ezek végrehajtására kiadott más jogszabályok alkalmazandóak.
I. fejezet
Általános rendelkezések
1. Az ÁSZF hatálya
1.1. A jelen ÁSZF időbeli hatálya a törzsvásárlói jogviszony időtartama alatt áll fenn.
1.2. A jelen ÁSZF személyi és tárgyi hatálya kizárólag a CO-OP Hungary Zrt.-re, a Franchise partnerre,
a Szektorfüggetlen partnerre és a Törzsvásárlóra terjed ki.
1.3. A jelen ÁSZF területi hatálya Magyarország területére terjed ki. A Törzsvásárló Magyarország területén
jogosult a Kártya használatára mindazokon a helyeken, ahol a Coop Klub embléma ki van függesztve.
2. Általános szerződési feltételek – Törzsvásárlói Rendszerben való részvétel feltételei
2.1.Törzsvásárló kizárólag 16. életévét betöltött, Magyarországon bejelentett lakóhellyel rendelkező
természetes személy lehet, aki a Coop Klub kártyaigénylő lapot (továbbiakban: kártyaigénylő lap)
személyesen kitöltötte, aláírta és egy Coop Klub emblémával ellátott boltban a pénztárosnak átadta.
Csoportos (családi) gyűjtés esetén a főgyűjtő a kártyaigénylő, de valamennyi, a kártyaigénylő lapon
megjelölt személy Törzsvásárlónak tekintendő. A pénztáros az igénylőlap kitöltésére nem jogosult,
a Törzsvásárló erre irányuló kérését köteles visszautasítani.
Törzsvásárló Coop Klub Kártyát csak személyesen igényelhet függetlenül attól, hogy főgyűjtő Kártyát,
vagy társkártyát szeretne kérni.
A Törzsvásárló vállalja, hogy az általa a kártyaigénylő lapon megadott adatok a valóságnak megfelelnek.
A CO-OP Hungary Zrt.-t a valótlan adatokból és a Törzsvásárlók mulasztásából eredő egyéb hibákért
felelősség nem terheli.
A 16. életévét be nem töltött, illetve egyéb okból cselekvőképtelen személy nem lehet Törzsvásárló,
még családi gyűjtés esetén sem.
A 16. életévét betöltött érintett hozzájárulását tartalmazó jognyilatkozatának érvényességéhez törvényes
képviselőjének beleegyezése vagy utólagos jóváhagyása nem szükséges.
Az a kiskorú, illetve nagykorú személy, aki cselekvőképességében – a jelen jogviszonyt érintő ügykörben –
részlegesen korlátozott, köteles a kártyaigénylő lapjához a törvényes képviselőjének (gondnokának) írásbeli
hozzájárulását mellékelni, annak hiányában a kártyaigénylése érvénytelen.
Csoportos (családi) gyűjtés esetén a fent meghatározott szabályok a gyűjtésben részt vevő valamennyi
Törzsvásárlóra vonatkoznak.
Ha a Törzsvásárló elhalálozik, úgy örököse köteles az elhunyt Törzsvásárló halálára vonatkozó bejelentést
megtenni a CO-OP Hungary Zrt. részére. A CO-OP Hungary Zrt., amennyiben megalapozottnak tartja a bejelentést,
úgy a Kártyát letiltja. Az elhunyt Kártyájának adatait a CO-OP Hungary Zrt. nyilvántartó rendszerében
6 hónapig tárolja (örökösi igények bejelentésére nyitva álló határidő). Ha az elhunyt örököse a Kártyát
használni kívánja, úgy hitelt érdemlően köteles bizonyítani (jogerős hagyatékátadó végzés bemutatásával),
hogy mint törvényes vagy végrendelkezésen alapuló örökös jogosult az elhunyt hagyatékába tartozó Kártya
használatára, és egyúttal nyilatkozni köteles arról, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF),
valamint a Törzsvásárlói Program adatkezelési tájékoztatóját ismeri és elfogadja. Ha a CO-OP Hungary Zrt.
megalapozottnak tartja az örökös bejelentését, úgy a Kártyára vonatkozóan az örökös, mint a Kártya új
jogosultjának adatait rögzíti rendszerében.
A CO-OP Hungary Zrt. – vagy a közreműködő Franchise partner – nem ad Kártyát a kártyaigénylőnek, ha
• a kártyaigénylő a kártyaigénylő lapot hiányosan, hibásan, vagy olvashatatlanul, vagy egyáltalán nem
töltötte ki (anonim Kártya), és/vagy azt nem írta alá,
• a kártyaigénylő nem felel meg a 2.1. pontban foglalt feltételeknek,
• külföldi címet ad meg az igénylő,
• a Programban való részvételét eredményező törzsvásárlói jogviszonyát a CO-OP Hungary Zrt.
szerződésszegés, visszaélés vagy egyéb jogsértés miatt azonnali hatályú felmondással
korábban megszüntette.
2.2. A kártyaigénylő lap kitöltésével és aláírásával a Törzsvásárló hozzájárul, hogy személyes adatait,
illetve a Kártyával végrehajtott tranzakcióira vonatkozó adatait a CO-OP Hungary Zrt. nyilvántartsa,
felhasználja, kezelje, tárolja és feldolgozza az Adatkezelési Tájékoztatóban – a www.coop.hu weboldalon
a Coop Klub menüpontban érhető el – meghatározottak szerint.
2.3. A CO-OP Hungary Zrt. a 2.1. pontban meghatározott feltételeknek megfelelő kártyaigénylőnek a
kártyaigénylő lap átadásának és kitöltésének helyén a Franchise partner közreműködésével azonnal átadja az
azonosító számmal, mágnescsíkkal és vonalkóddal ellátott Kártyát.
A kitöltött kártyaigénylő lapok a feldolgozási idő függvényében kerülnek a CO-OP Hungary Zrt. rendszerében
rögzítésre és a Törzsvásárlóhoz rendelésre (megszemélyesítés). A Kártyák addig nem jogosultak a jutalmazásban
való részvételre (engedménykupon igénybevétele), ameddig nem kerülnek megszemélyesítésre, illetve
a Törzsvásárló csak a megszemélyesítést követően jogosult a Coop Klub Mobilapplikációban Törzsvásárlóként
regisztrálni. A Coop Klub Mobilapplikáció ingyenesen letölthető a hivatalos Google Play (Android) és
App Store (iOS) alkalmazás-áruházakból. A Coop Klub mobilalkalmazás adatátvitelt használ, ezért annak
használata a Törzsvásárló mobilszolgáltatójának árlistája szerinti adatforgalmi díjat számíthat fel.
A Törzsvásárló a Kártya átvételét követően a Kártyával történő vásárlást, és ezzel a pontgyűjtést azonnal
megkezdheti.
2.4. A Kártya nem a Törzsvásárló tulajdona. A Kártya annak a Franchise partnernek a tulajdonában van,
ahol a Törzsvásárló a kártyaigénylő lapot kitöltötte és leadta.
2.5. A Törzsvásárló a Kártyát köteles rendeltetésszerűen használni. A Kártya mindaddig érvényes,
amíg azt a CO-OP Hungary Zrt. ki nem cserélte, a pontgyűjtést fel nem függesztette, a Programot meg nem
szüntette, a törzsvásárlói jogviszonyát a CO-OP Hungary Zrt. szerződésszegés, visszaélés vagy egyéb
jogsértés miatt meg nem szüntette.
2.6. A kártyaigénylő lapon bejelentett adatok megváltoztatását a Törzsvásárló írásban (www.coop.hu
oldalon, email-ben vagy postai úton, illetve minden olyan promóciós felhívásban/részvételben ahol a
beazonosításhoz szükséges adatokat meg kell adnia), valamint a +36 80 870 220-as zöldszámon történő
rögzített hívás során, a személyazonosságának igazolását követően, adategyeztetés útján bármikor kérheti.
A kérelem beérkezéséig a CO-OP Hungary Zrt. az eredeti adatok szerint tartja nyilván a Törzsvásárlót
és számolja el tranzakcióit. Egyebekben a CO-OP Hungary Zrt. mindig a tudomásra hozott legfrissebb adatokat
tartja nyilván a Törzsvásárlókról, ugyanakkor a Törzsvásárlók 6.3. pontban foglalt adatváltozás bejelentési
kötelezettségének elmulasztásából eredő következményekért a CO-OP Hungary Zrt. felelősséget nem vállal.
2.7.A CO-OP Hungary Zrt. és a Törzsvásárló között a Programban való részvételt eredményező törzsvásárlói
jogviszony azon a napon jön létre, amikor a Törzsvásárló a Kártyát első alkalommal használja – a Coop Klub
emblémával ellátott bolt pénztáránál a Törzsvásárló a Kártyát fizikailag, vagy virtuálisan a Coop Klub
Mobilapplikáción keresztül felmutatta – és ezzel a Törzsvásárló elismeri, hogy a CO-OP Hungary Zrt.
és közötte a szerződés az ÁSZF szerint létrejött, valamint elfogadja, hogy adatainak kezelése, feldolgozása
az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltak alapján történik.
2.8. A Kártya nem fizetési eszköz, az kizárólag a pontgyűjtésre és annak elszámolására alkalmas. A Kártya
cseréjét a CO-OP Hungary Zrt. és a Franchise partner is kezdeményezheti.
2.9. Minden Törzsvásárlónak csak egy Kártyája lehet, csoportos (családi) gyűjtésben legfeljebb hat fő vehet
részt, akik további törzsvásárlói csoportokhoz már nem csatlakozhatnak. Amennyiben a kártyaigénylő lap rögzítése
során derül ki, hogy az igénylő már egy másik Kártyával szerepel a rendszerben, akkor a CO-OP Hungary Zrt. a
régi Kártyát azonnal lecseréli az újra és ettől az időponttól kezdve a régi Kártyára már vásárlást a
CO-OP Hungary Zrt. nem tud fogadni. Ez esetben a régi Kártyán lévő pontok az új Kártyára átvezetésre kerülnek,
így a pontgyűjtés folyamatos marad. Ezzel a csoportos (családi) gyűjtés felépítése, összetétele nem változik meg.
2.10. Amennyiben a Kártya elveszett, megsemmisült, megsérült vagy ellopták, új kártyaigénylő lapot kell
kitöltenie a Törzsvásárlónak. Ez esetben a Törzsvásárló köteles befáradni bármely Coop Klub emblémával ellátott
üzletbe és kérni egy új kártyaigénylő lapot. A Törzsvásárló a kitöltött kártyaigénylő lapot köteles az üzletben
kitölteni és jelezni a kártyaigénylő lapon, hogy kártyacserét kér, valamint lehetőség szerint meg kell adnia a
régi Kártya számát. Ha ezek az adatok szerepelnek a kártyaigénylő lapon, akkor a feldolgozásakor a régi Kártya
és az új Kártya egyenlege összerendezésre kerül, így a pontgyűjtés folyamatos marad. A régi Kártyára a CO-OP
Hungary Zrt. az új Kártya regisztrálását követően adatot nem fogad. A kártyacserével a csoportos (családi)
gyűjtés felépítése, összetétele nem változik meg, abból kártyacserével kiválni nem lehetséges.
2.11. Technikai okok miatt nem megszemélyesített Kártya (továbbiakban: anonim Kártya) Anonim Kártya
az alábbi esetekben keletkezhet:
• az igénylő a kitöltött kártyaigénylő lapot nem adta le egy Coop Klub emblémával ellátott boltban sem,
• az igénylő a kártyaigénylő lapot hiányosan (pl. csak nevet ad meg) töltötte ki,
• amennyiben a kitöltött regisztrációs lap nem felel meg a 2.1 pontban előírtaknak.
Anonim Kártya esetén a Kártyához tartozó forgalom – ha a vásárló használja – rögzítésre kerül, azonban
a vásárló nem kaphatja meg a pontokért járó kedvezményeket kupon formájában, mert a CO-OP Hungary Zrt.
nem tudja beazonosítani a vásárlót, nem került sor megszemélyesítésre (lásd 2.3. pont), nem lehet egy
adott Kártyához Törzsvásárlót rendelni.
Ha a vásárló Kártyája a rendszerben anonim Kártyaként jelenik meg, úgy a Coop Klub Mobilkupon beváltóhely
emblémával ellátott boltokban lévő kasszákon keresztül a CO-OP Hungary Zrt. a pénztári blokkon azon anonim
Kártyát használó részére, aki az elmúlt 2 hónapban vásárolt, és/vagy kuponra lett volna jogosult figyelemfelhívó
üzenetet tüntet fel: Pl. „FIGYELEM! Pontjainak érvényesíthetősége érdekében kérje a pénztáros segítségét!
KÖSZÖNJÜK EGYÜTTMŰKÖDÉSÉT! KÁRTYAKÖZPONT TEL: +36-80/870-220” Ha az anonim Kártya használója ezt
az üzenetet még a boltban észreveszi, vagy erre az üzenetre a pénztáros felhívja a vásárló figyelmét,
akkor a pénztáros átad a vásárló részére egy hiánypótló adatlapot, aki azt a helyszínen köteles kitölteni,
nem viheti el. Ha a vásárló nem kívánja kitölteni a hiánypótló adatlapot, akkor az ingyenes telefonszámon
adategyeztetés, hiánypótlás céljából köteles felvenni a kapcsolatot a CO-OP Hungary Zrt. vevőszolgálatával.
Ha a vásárló az ingyenesen hívható telefonszámon felveszi a kapcsolatot a CO-OP Hungary Zrt.-vel, és
egyúttal nyilatkozik arról, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF), valamint a Törzsvásárlói
Program adatkezelési tájékoztatóját ismeri és elfogadja, úgy a CO-OP Hungary Zrt. rögzített hívás során
beszerzi az adott személy adatait és az anonim Kártyához rendeli. A Kártya megszemélyesítésével a vásárló
jogosulttá válik a jutalmazásban való részvételre.
Ha a vásárló a figyelemfelhívást nem kapja meg vagy nem veszi észre, de tudatában van annak, hogy az általa
használt Kártya anonim Kártyának minősül, úgy a fent meghatározott rendelkezések irányadóak és köteles felvenni
a kapcsolatot írásban vagy telefonon a CO-OP Hungary Zrt.-vel vagy a Coop Klub emblémával ellátott boltban egy
ún. „Hiánypótló adatlapot” kitölteni annak érdekében, hogy az adott Kártya, illetve az azzal bonyolított
tranzakciók az igénylővel összekapcsolásra kerülhessenek (megtörténjen a Törzsvásárló megszemélyesítése)
és az igénylő a gyűjtött pontjai után járó kedvezményeket igénybe vehesse.
A Kártya megszemélyesítésének sikertelensége esetén a CO-OP Hungary Zrt. jogosult a Kártya felfüggesztésére
és letiltására (lásd 2.12. pont).
2.12. Kártya felfüggesztése, tiltása, igénylés (regisztráció) visszautasítása
A CO-OP Hungary Zrt. az alábbi esetekben jogosult a Kártya felfüggesztésére és/vagy az igénylés visszautasítására
(regisztráció törlésére), Kártya letiltására, illetve a rendszeréből történő eltávolítására:
• Kártya felfüggesztése: Ha a Törzsvásárló az ÁSZF-ben is meghatározott valamely okból anonim vagyis
technikailag nem megszemélyesített Kártyát használ és gyűjti pontjait, akkor ilyen esetben a CO-OP Hungary
Zrt. igyekszik felvenni a kapcsolatot a Törzsvásárlóval a Kártya megszemélyesítése (Törzsvásárlóhoz rendelése)
érdekében a rendelkezésére álló adatok felhasználásával, vagy a Coop Klub Mobilkupon beváltóhely emblémával
ellátott üzletekben figyelemfelkeltő nyugta üzenetekkel. Ha a megszemélyesítés sikertelen, úgy a CO-OP Hungary
Zrt. a Kártya első használatától számított 6 hónap elteltével a Kártyáját felfüggeszti (pont gyűjtésére ezt
követően nincs lehetőség) és a felfüggesztéstől számított 2 év elteltével, ha az anonim Kártya használója nem
megszemélyesíthető, úgy letiltja a Kártyát.
• Kártyaigénylés visszautasítása: Ha az igénylő a 2.1. pontban meghatározott feltételeknek nem felel meg, a
CO-OP Hungary Zrt. a regisztráció visszautasításáról – amennyiben az értesítéshez megfelelő adattal rendelkezik –
értesíti az igénylőt és Kártyáját az értesítéstől számított 30 napon belül letiltja.
• Amennyiben a Törzsvásárló a kártyát kiváltja és a kártyaigénylést követő 2 éven belül nem kezdi el használni,
akkor a CO-OP Hungary Zrt. a kártyát felfüggeszti, majd a felfüggesztéstől számított 2 év elteltével a Kártyát
törli a nyilvántartásából. Amíg a Kártya felfüggesztett állapotban van, addig a Törzsvásárló kérheti a Kártya
visszaállítását.
• Amennyiben a Kártyát a Törzsvásárló használja, majd a használat megszűnik és egybefüggő 2 éven keresztül a
Kártya inaktív, akkor azt a CO-OP Hungary Zrt. felfüggeszti, majd a felfüggesztéstől számított 2 év elteltével
törli a nyilvántartásából. Amíg a Kártya felfüggesztett állapotban van, addig a Törzsvásárló kérheti a Kártya
visszaállítását.
2.13. Főgyűjtő személyének megváltoztatása, kiválás és a Kártya átruházása
Csoportos (családi) gyűjtés esetén a főgyűjtő Törzsvásárló jogosult arra, hogy kérje a főgyűjtő személyének a
megváltoztatását. Ehhez a főgyűjtő Törzsvásárlónak, illetőleg az új főgyűjtőnek ki kell töltenie egy erre
vonatkozó kérelmet és postai úton vissza kell juttatnia azt a CO-OP Hungary Zrt. részére. Kérelem Főgyűjtő
személyének megváltoztatásához szükséges formanyomtatvány a www.coop.hu weboldalon a Coop Klub menüpontban
érhető el. A kérelem beérkezését követően a CO-OP Hungary Zrt. gondoskodik – a kérelemben foglaltaknak
megfelelően – az új főgyűjtő személyének rögzítéséről a rendszerében. Új főgyűjtő csak az a Törzsvásárló
lehet, aki a csoportos gyűjtésben egyébként is részt vett az eredeti főgyűjtő mellett.
Abban az esetben, ha a főgyűjtő elhalálozik, a csoportos gyűjtésben részt vevő bármely Törzsvásárló a főgyűjtő
halálának hitelt érdemlő bizonyítását követően jogosult a főgyűjtő személyének megváltoztatását igényelni,
amennyiben a 2.1. pontban meghatározott örökös nem kíván főgyűjtőként az örökhagyó helyébe lépni. Ha az örökös
nem kíván főgyűjtő lenni, ez esetben erről írásban nyilatkoznia szükséges, mely nyilatkozat esetén a főgyűjtői
lehetősége megszűnik, de ha egyébként Törzsvásárló, Törzsvásárlóként továbbra is részt vehet a Programban.
A csoportos (családi) gyűjtésben résztvevő Törzsvásárló – főgyűjtő vagy társkártya tulajdonos egyaránt –
jogosult kiválni a csoportból. Erre irányuló kérelmét írásban (e-mailben vagy postai úton), valamint a
+36 80 870 220-as zöldszámon történő rögzített hívás során, a személyazonosságának igazolását követően
terjesztheti elő. Kiválásra akkor van lehetőség, ha a csoport még nem gyűjtötte össze az aktuális jutalmazási
időszak végéig az 5.000 pontot, vagy amennyiben már összegyűlt, úgy a kiváló Kártya pontegyenlegének levonásával
is megmarad a csoportos (családi) gyűjtésben annyi pont, ami adott pontgyűjtésben fedi a már kiadott kuponokat.
Amennyiben a főgyűjtő Törzsvásárló szándékozik kiválni a csoportból, úgy a kiválási kérelemmel egyidőben
köteles az új főgyűjtő kijelöléséről gondoskodni, az első bekezdésben leírtak szerint. Amennyiben csoportos
(családi) gyűjtésben részt vevő társkártyás válik ki a csoportból, akkor a kiválásával az adott pontok alapján
történő jutalmazási időszakban saját Kártyájával összegyűjtött pontjait viszi tovább. Amennyiben a csoportos
(családi) gyűjtésből minden társkártya kiválik úgy a csoportos (családi) gyűjtés megszűnik és a főgyűjtő is
egyedüli gyűjtővé válik.
A Törzsvásárlónak lehetősége van arra is – amennyiben körülményeiben olyan változás áll be, amelynél fogva a
Kártyáját a továbbiakban használni nem képes –, hogy átruházó nyilatkozattal rendelkezzen a Kártya egy általa
megnevezett személy részére történő átruházásáról. Ez esetben az eredeti Törzsvásárló törzsvásárlói minősége
megszűnik és az átruházó nyilatkozatban megnevezett személy válik Törzsvásárlóvá, aki jogosult arra, hogy az
átruházott Kártyát használja és a Kártya használattal gyűjtött pontok után járó kedvezményeket igénybe vegye.
Ehhez az átruházó Törzsvásárlónak illetőleg az új Törzsvásárlónak ki kell töltenie egy kérelmet és postai úton
vissza kell juttatnia azt a CO-OP Hungary Zrt. részére. A kérelem – Kártya átruházó nyilatkozat –
formanyomtatványa a www.coop.hu weboldalon a Coop Klub menüpontban érhető el. Az új Törzsvásárló személynek
egyúttal nyilatkoznia kell arról is, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF), valamint a
Törzsvásárlói Program adatkezelési tájékoztatóját ismeri és elfogadja. A kérelem beérkezését követően a CO-OP
Hungary Zrt. gondoskodik – a kérelemben foglaltaknak megfelelően – az új Törzsvásárló személyének rögzítéséről
a rendszerében. Új Törzsvásárló kizárólag olyan személy lehet, aki eddig a Coop Klub Programban nem vett részt,
tekintettel arra, hogy ugyanazon Törzsvásárló csak egy Kártya igénylésére és használatára jogosult, ezért olyan
személyre nem ruházható át a Kártya, aki már Törzsvásárlóként a CO-OP Hungary Zrt. rendszerében szerepel.
II. fejezet
A pontgyűjtés feltételei, menete
3. A pontgyűjtés, a ponthatárt elért Törzsvásárlók jutalmazása – kuponok
3.1. A Törzsvásárló a vásárlásai után Kártyájával pontokat gyűjthet a Franchise partnerek Coop Klub emblémával
ellátott üzleteiben. A Törzsvásárló a pontgyűjtéshez a vásárlásáról készülő nyugta készítése közben, vagy
fizikailag fel kell mutassa a Kártyáját, vagy a Coop Klub Mobilapplikáción keresztül virtuálisan bemutatni a
Kártyát, de ehhez szükséges, hogy a Törzsvásárló a mobiltelefonján a mobil adatforgalmat engedélyezze, ennek
hiányában a Coop Klub Mobilapplikáció, illetve a virtuális Kártya nem töltődik be.
A pontgyűjtésből kizárásra kerülnek az alábbi termékek: göngyöleg, telefonfeltöltő kártya, autópálya-matrica,
étkezési és ajándékutalvány, tömegközlekedési bérlet vagy jegy valamint a hatósági áras, vagy jogszabály által egyéb módon meghatározott árú termékek. Szektorfüggetlen partnernél igénybe vett szolgáltatás vagy megvásárolt termékek után pont nem gyűjthető.
A pontok csak a CO-OP Hungary Zrt. Törzsvásárlói Programjában érvényesek, azok nem köthetők össze más cégek
akcióival, kivéve, ha a CO-OP Hungary Zrt. által kibocsátott, illetve meghirdetett promóció, speciális ajánlat
erre kifejezetten lehetőséget biztosít.
A CO-OP Hungary Zrt. az érintett Franchise partnerrel egyeztetve ún. időszakos promóciókat, akciókat hirdethet,
melyekbe más cégeket, partnereket az adott promóció időtartamára bevonhat. Az érintett Franchise partner a CO-OP
Hungary Zrt. értesítési kötelezettsége mellett az időszakos promóciókra az általános szabályoktól eltérő
szabályokat állapíthat meg.
A CO-OP Hungary Zrt. és a Franchise partner is kezdeményezhet akciót.
3.2. Minden 20 Ft (húsz forint) vásárolt érték után 1 (egy) pont jár. Különböző akciók, promóciók alkalmával
extra pontok gyűjthetők a meghirdetett akció, promóció feltételei szerint. A vásárlás értéke minden esetben az
engedményekkel csökkentett, ill. a pontgyűjtésből kizárt termékek értékével csökkentett, a nyugtán/egyszerűsített
számlán feltüntetett érték.
3.3. Az extra pontok adásának feltételei Franchise partnerenként eltérőek is lehetnek és azok bármikor – nem
visszamenőleges hatállyal – megváltoztathatók. Az érvényes extra ponttal történő jutalmazási feltételeket a
Franchise partner az üzlethelyiségében kifüggesztett hirdetmény útján közzéteszi, amennyiben pedig az extra
ponttal történő jutalmazási feltételek országosan egységesek úgy a CO-OP Hungary Zrt. a Coop Klub emblémával
ellátott, valamennyi Franchise partner üzletében kifüggesztett hirdetmény útján közzéteszi.
Az előre meghirdetett extra ponttal történő jutalmazási feltételektől a CO-OP Hungary Zrt. jogosult műszaki okok
miatt (pl.: áramszünet, POS terminál meghibásodása stb.) eltérni. Emiatt a CO-OP Hungary Zrt.-vel szemben
semmiféle igény nem támasztható. Amennyiben a pontkibocsátás és/vagy a beváltás műszaki okok miatt ideiglenesen
az előzetesen meghirdetett feltételektől eltérően történik, e tényről a Törzsvásárlókat a Coop Klub emblémával
ellátott üzlethelyiségek pénztárainál, vagy a bejáratnál elhelyezett hirdetmény útján az adott Franchise partner
tájékoztatja.
3.4. Kizárólag a Kártyát (fizikailag vagy virtuálisan a Coop Klub Mobilapplikáción keresztül) felmutató
Törzsvásárló tényleges vásárlása szolgálhat a szerzett pontok alapjául. Nem szerez pontot az a Törzsvásárló,
aki a vásárláskor a Kártyát (fizikailag vagy virtuálisan a Coop Klub Mobilapplikáción keresztül) nem mutatja
fel a pénztárosnak, úgy, hogy azt a pénztáros az adott nyugtán érvényesíteni tudja vagy ha a Törzsvásárló által
vásárolt termék a pontgyűjtésből ki van zárva. Amennyiben a pontgyűjtési tranzakció a Törzsvásárló érdekkörében
felmerült ok miatt hiúsul meg, utólagos pontkibocsátásra nincs lehetőség. A Törzsvásárló érdekkörében felmerült
oknak tekinthető különösen, de nem kizárólagosan az, ha pl. a Kártya megsérült, vagy ha a Kártyára a pontgyűjtés
fel van függesztve, vagy ha a Kártya fizikailag vagy virtuálisan a Coop Klub Mobilapplikáción keresztül (pl.
mobiltelefon vagy mobiladatforgalom hiányában) nincs a Törzsvásárlónál.
3.5. Az összegyűjtött pontokért a CO-OP Hungary Zrt. a Törzsvásárlót kuponokkal jutalmazza. A Törzsvásárló
minden 5000 pont összegyűjtése után a CO-OP Hungary Zrt.-től 500 Ft engedményre jogosító hűségkupont
(továbbiakban: kupon) kap, és további termékkuponokat is kaphat. A csoportos (családi) gyűjtés esetén a kupont
az a Törzsvásárló kapja, aki a kártyaigénylő lapon főgyűjtőként szerepel.
A kupont csak az arra jogosult Törzsvásárló válthatja be, csoportos (családi) gyűjtés esetén a főgyűjtő és a
társkártyás Törzsvásárló is. Kivéve, ha a főgyűjtő a Coop Klub Mobilapplikáción keresztül igényli a kuponjait.
Ez esetben az engedményre jogosító kuponokat csak a csoportos (családi) gyűjtéshez tartozó főgyűjtő válthatja be.
A csoportos (családi) gyűjtésben résztvevő társkártyás Törzsvásárlónak nincs lehetősége a Coop Klub
Mobilapplikációban a mobilkupon szolgáltatás igénylésére.
A kuponbeváltás valamennyi Coop Klub emblémával ellátott Coop boltban egységes minden Törzsvásárló részére.
A kuponok készpénzre nem válthatóak. A kuponok vásárlási engedményként kizárólag áruvásárlás esetén – az adott
vásárláshoz kapcsolódó engedmény megszerzése érdekében – válthatók be, azok beváltása ellenében pénzkifizetést
sem a CO-OP Hungary Zrt., sem pedig a Franchise partner nem teljesít. A kupon a csoportos (családi) gyűjtésen
kívüli Törzsvásárlóra nem ruházható át.
A kupon a főszabály szerint a kibocsátástól számított fél évig váltható be. A kupon beváltás pontos határidejét
a (nyomtatott, virtuális) kupon tartalmazza. A lejárt vagy elveszett kuponokat a CO-OP Hungary Zrt. nem pótolja.
A mobilapplikációs kuponok beváltásakor azok beolvasását a Franchise partner által működtetett pénztárgépekhez
kapcsolódó speciális, mobilkupon leolvasására alkalmas vonalkódleolvasó berendezések biztosítják. A kupon
felhasználását és érvénytelenítését a pénztárgép azonnali hatállyal rögzíti, míg az alkalmazás számára a
feldolgozási idő függvényében kerül frissítésre. A rendszer technikai hibájából adódó téves megjelenítés esetén,
illetve a feldolgozási időre tekintettel a Coop Klub Mobilapplikáció és a pénztárgép közötti adatok eltérése
esetén a kasszán szereplő információ az irányadó.
A Coop Klub Mobilapplikációban igénybe nem vett kupon a lejárata előtt 5 (öt) héttel az applikációból kikerül,
és nyomatott formában kerül átadásra a Törzsvásárlónak, annak érdekében, hogy ezzel is segítsük a kupon elévülés
előtti beváltását, erről az applikáció megfelelő értesítést küld.
A fentieken túl a Coop Klub Mobilapplikációban igénybe vehető kuponok tekintetében, amennyiben a fenti
beválthatósági időtartam alatt a Törzsvásárló az applikációban történő igénybevétel lehetőségét kikapcsolja,
úgy az ily módon be nem váltott kupont a következő pontgyűjtési időszakban nyomtatott formában kapja meg.
A beváltott (nyomtatott) kuponok megőrzéséről a Franchise partner gondoskodik. A Coop Klub Mobilapplikációban
igénybe vett kuponok beváltását az informatikai rendszer nyomon követi és tárolja.
4. A pontok elszámolása, kuponok kiadásának folyamata:
4.1. A pontgyűjtési tranzakciók a Franchise partner által működtetett pénztárgépeken vagy a bankkártyaolvasó
terminálokon kerülnek regisztrálásra, ahonnan különféle időzítésű adatkommunikációval a CO-OP Hungary Zrt. által
működtetett központi szerverre kerülnek, és egy feldolgozási folyamat eredményeként a pontgyűjtési tranzakciók
és a képződő, Törzsvásárlók által elért pontegyenlegek ezen a központi szerveren kerülnek tárolásra.
A Törzsvásárlók pontegyenlege a feldolgozási idő függvényében frissül, ezért a vásárlási nyugtán feltüntetett
pontegyenleg, valamint a www.coop.hu weboldalon, illetve a Coop Klub Mobilapplikációban lekérdezhető pontegyenleg
tájékoztató jellegű.
4.2. A csoportos (családi) gyűjtésben részt vevő Törzsvásárlók közös számlára gyűjtik a pontjaikat. A
kártyaigénylő lapon feltüntetett Törzsvásárlók számláin megjelenő pontokat a CO-OP Hungary Zrt. egy főgyűjtő
számlán összegzi, és ezt veszi alapul a kiutalandó kuponok számítása során is. Az engedményre jogosító kuponokra
csak az adott csoportos (családi) gyűjtéshez tartozó főgyűjtő jogosult, a csoportos (családi) gyűjtéshez tartozó
további Törzsvásárlók és társkártyák pontegyenlegei a főgyűjtő Kártyához tartoznak.
4.3. A CO-OP Hungary Zrt. a Franchise partner írásbeli bejelentése alapján egy adott Törzsvásárló pontgyűjtését
felfüggesztheti, illetve a már jóváírt törzsvásárlói pontokat törölheti, ha a jóváírást követően bebizonyosodik,
hogy azokat a Törzsvásárló jogosulatlanul vagy visszaéléssel szerezte.
A CO-OP Hungary Zrt. a Franchise partner írásbeli bejelentése alapján a kupon kiadását visszatartja, ha a
Kártyával való visszaélés gyanúja merül fel. A visszaélés bizonyítására a Franchise partnernek 15 nap áll
rendelkezésére. A vizsgálat befejezésekor, de legkésőbb az itt megjelölt határidő lejártakor a CO-OP Hungary
Zrt. a pontgyűjtést a vizsgálat eredményének függvényében felfüggeszti, vagy a felfüggesztést megszünteti és
erről a Törzsvásárlót is tájékoztatja.
A CO-OP Hungary Zrt. a Kártyák esetleges téves felfüggesztéséért csak szándékosság vagy súlyos gondatlanság
esetében felel.
A CO-OP Hungary Zrt. jogosult utólag, technikai vagy adminisztrációs hiba folytán tévesen jóváírt pontokat a
Törzsvásárlótól visszavonni, illetve amennyiben bizonyított, hogy adminisztratív hiba miatt tévesen történik
pontlevonás a Törzsvásárlótól, úgy utólagosan a CO-OP Hungary Zrt. jóváírja és a Törzsvásárlót is tájékoztatja.
A CO-OP Hungary Zrt. a jelen bekezdésben rögzített jogával a hiba felismerése napjától számított egy éven belül,
de legfeljebb az adott naptári év végéig élhet.
Áruvisszaadáskor vagy árucsere esetén pontkorrekció nem történik, mivel a Törzsvásárló vagy csereutalványt,
vagy csereárut kap. A csereutalvánnyal kiegyenlített áruérték után törzsvásárlói pont nem jár.
4.4. A kuponok kiadásának folyamata, a ponthatárt elért Törzsvásárlók jutalmazása:
4.4.1. A pontgyűjtés folyamatos, de a ponthatárt elért Törzsvásárlók pontegyenleg értékelésének időpontja
minden hónap utolsó napjához kötődik, amelyet a CO-OP Hungary Zrt.-nek jogában áll megváltoztatni.
4.4.2. A pontegyenleg értékelési időpontban a jutalmazási pontegyenleget elért Törzsvásárlóknak – csoportos
(családi) gyűjtés esetén a főgyűjtőnek – a vizsgált hónap utolsó napját követő hónap 25-e után, de legkésőbb a
vizsgált hónap utolsó napját követő hónap utolsó napján vagy az alábbi pont szerinti időpontban kibocsátásra
kerülnek a kedvezményre jogosító kuponjai.
4.4.3. A kupon Törzsvásárlók részére történő átadása az alábbi módon történhet:
a) Amennyiben a Törzsvásárló – csoportos (családi) gyűjtés esetén a főgyűjtő – többségében nem Coop Klub
Mobilkupon beváltóhely emblémával ellátott boltban vásárol, akkor a kuponkibocsátás időpontját követően
postai úton kapja meg a kuponját. A kuponkibocsátás időpontja a postára adás időpontja is egyben.
b) Amennyiben a Törzsvásárló – csoportos (családi) gyűjtés esetén a főgyűjtő – többségében Coop Klub
Mobilkupon beváltóhely emblémával ellátott boltban vásárol, akkor a kuponkibocsátás időpontját követő
első vásárlás ellenértékéről kiállított nyugta végére nyomtatva kapja meg a kupont. A kibocsátás időpontja
a kasszákra való átadás időpontja is egyben.
c) Amennyiben a Törzsvásárló – csoportos (családi) gyűjtés esetén a főgyűjtő – többségében Coop Klub
Mobilkupon beváltóhely emblémával ellátott boltban vásárol, és a Coop Klub Mobilapplikációt letölti és
abban akként nyilatkozik, hogy a kuponjait az alkalmazáson keresztül kívánja igénybe venni, úgy ezen
Törzsvásárló kuponjai a feldolgozási időt követően az alkalmazáson kerülnek kibocsátásra és kizárólag
a mobilalkalmazás használatával válthatóak be. A mobilalkalmazásban a kuponok az adott kupon érvényességi
idejéhez igazodóan kerülnek kibocsátásra. A kupon átvétel e pont szerinti módja a Coop Klub Mobilapplikáció
adatfiókjának használatával módosítható.
III. fejezet
Reklamációk, felelősség a szerződésszegésért
5. Reklamáció
5.1. Bármilyen, a vásárlással, a pontgyűjtéssel kapcsolatos reklamáció csak a vásárláskor kapott számlák,
blokkok vagy nyugták bemutatása mellett fogadható el.
5.2. A Programmal, a Kártya kiadásával, használatával, az elszámolással kapcsolatos panaszokat, észrevételeket
vagy kéréseket a CO-OP Hungary Zrt.-nek kell írásban vagy telefonon bejelenteni (Zöldszám: +36 80 870 220).
A telefonos megkeresés esetén a CO-OP Hungary Zrt. csak akkor ad felvilágosítást vagy hajtja végre a Törzsvásárló
utasításait, ha a hívó személyt, mint Törzsvásárlót a személyes adatai alapján sikeresen beazonosította.
Amennyiben a Törzsvásárló reklamációjának elintézéséhez szükséges adatok nem állnak a CO-OP Hungary Zrt.
rendelkezésére, vagy a kapott felvilágosítást a Törzsvásárló nem fogadja el, úgy a reklamációt a CO-OP
Hungary Zrt. rögzíti, és az eset jellegétől és körülményeitől függően a lehető legrövidebb idő alatt, de
legfeljebb 30 napon belül az esetet kivizsgálja, és ennek eredményéről a reklamáló Törzsvásárlót írásban értesíti.
5.3. Ha a CO-OP Hungary Zrt. és a Törzsvásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita nem rendeződik
vagy a panasz kezelésével a Törzsvásárló nem ért egyet, úgy a szolgáltatás minőségével kapcsolatos panaszával a
lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti, illetve a CO-OP Hungary Zrt. székhelye szerint illetékes
fogyasztóvédelmi hatósághoz vagy békéltető testülethez fordulhat vagy bírósági eljárást kezdeményezhet. A CO-OP
Hungary Zrt. székhelye szerinti békéltető testület: Budapesti Békéltető Testület (levelezési cím: 1253 Budapest,
Pf.: 10., székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310., telefon: +36 1 488 2131, e-mail cím:
bekelteto.testulet@bkik.hu). A CO-OP Hungary Zrt.-t a békéltető testületi eljárás során együttműködési
kötelezettség terheli.
Területi fogyasztóvédelmi hatóságok listája: http://fogyasztovedelem.kormany.hu/teruleti
5.4. Amennyiben a reklamáció valamely Franchise partner magatartásával kapcsolatos, úgy a Törzsvásárló
közvetlenül az adott Franchise partner üzlethelyiségében megteheti reklamációját. Amennyiben a Franchise
partnerrel kapcsolatos panaszt a CO-OP Hungary Zrt. vevőszolgálatára juttatja el, úgy a CO-OP Hungary Zrt.
a panaszt annak kivizsgálása érdekében – amennyiben szükséges – továbbítja a panasszal érintett Franchise
partner felé.
6. Felelősség
6.1. A felek az ÁSZF megszegése esetén a polgári jog szabályai szerint felelnek.
6.2. A CO-OP Hungary Zrt. a Törzsvásárlóval és a Franchise partnerrel szemben felel az adatok biztonságáért,
az adatok megfelelő védelméért. A CO-OP Hungary Zrt. szándékosság vagy súlyos gondatlanság esetén felel a
jogosulatlan hozzáférés, az adatok megváltoztatása, azok nyilvánosságra hozása, téves törlése vagy sérülése,
illetve megsemmisülése esetén.
A CO-OP Hungary Zrt. nem felel a Kártyával kapcsolatos visszaélésekért, valamint a Kártya elvesztése, ellopása,
megsemmisülése, megsérülése következtében keletkezett károkért. Ugyanez irányadó a Coop Klub Mobilapplikációt
használó Törzsvásárlók esetén az applikációt tartalmazó mobiltelefon elvesztése, ellopása, valamint az
illetéktelen felhasználó általi kuponbeváltás kapcsán keletkező károkért.
A CO-OP Hungary Zrt. csak a neki felróható okból tévesen nyilvántartott törzsvásárlói pontokért felel, és ez
esetben a Törzsvásárló által bizonyított módon helyesbíti a pontok nyilvántartását. A Franchise partner a
Coop Klub Törzsvásárlói Programban saját felelősségére jár el. A CO-OP Hungary Zrt. Franchise partnernek a
szolgáltatási szerződésben vállalt kötelezettségeiért, a Törzsvásárlókkal, vásárlókkal és más személyekkel
szemben tanúsított magatartásáért nem felel.
6.3. A Törzsvásárló haladéktalanul köteles értesíteni a CO-OP Hungary Zrt.-t, ha a kártyaigénylő lapon
feltüntetett adatai megváltoznak. Az ennek elmulasztásával a CO-OP Hungary Zrt.-nek okozott kárt köteles
megtéríteni. A Törzsvásárló a jelen ÁSZF 2.10. pont szerint kell eljárjon, ha a Kártya elveszett vagy azt
ellopták. A Törzsvásárló az ennek elmulasztásával okozott kárért saját maga felel.
Amennyiben a Törzsvásárló applikációt tartalmazó mobiltelefonja elveszik, vagy illetéktelen személy kezébe
kerül, úgy a Törzsvásárlónak lehetősége van a mobilapplikációban megjelenő kuponok visszavonására a www.coop.hu
felhasználói fiók beállítása menüpontjában. A visszavont kuponok a visszavonást követő héten kerülnek átadásra a
Törzsvásárló számára, aszerint, hogy a visszavonás időpontját megelőzően többségében milyen típusú törzsvásárlói
üzletben vásárolt (4.4.3. a) vagy b) pont szerint). A Törzsvásárló az ennek elmulasztásával okozott kárért saját
maga felel.
IV. fejezet
A jogviszony megszűnése
7. A Programban való részvételt eredményező törzsvásárlói jogviszony határozatlan időre jön létre és a
2.12-es pont szerint áll fenn.
8. A jogviszonyt nem szünteti meg az a körülmény, ha a Törzsvásárló a Kártyát nem használja, kivéve a
2.12. pontban rögzített eseteket.
9. A CO-OP Hungary Zrt. jogosult a Coop Klub Törzsvásárlói Programot a Törzsvásárlók 90 napos határidővel
történő előzetes értesítése mellett bármikor megszüntetni. Az értesítés a Coop Klub emblémával ellátott Coop
üzletekben kifüggesztett hirdetmény útján történik. Az értesítés megjelenését követő naptól kezdve a pontok
kibocsátása megszűnik és a Program befejezéséig hátralevő időben már csak a kuponok beváltására van lehetőség.
A Program megszüntetése napjáig be nem váltott kuponok érvénytelenné válnak.
10. A CO-OP Hungary Zrt. a Törzsvásárlónak elküldött írásbeli értesítéssel (egyoldalú jognyilatkozattal)
azonnali hatállyal megszüntetheti a Programban való részvételt eredményező törzsvásárlói jogviszonyt, a Kártyát
letiltja, ha a Törzsvásárló a jelen ÁSZF által meghatározott kötelezettségeit súlyosan megszegte.
11. A jelen ÁSZF-ből eredő, a Kártya használatával kapcsolatos vitás kérdéseket egyeztetés keretében kell
feloldani. Amennyiben ez nem vezet eredményre, a jogvitát a CO-OP Hungary Zrt. székhelye szerinti bíróság
bírálja el.
V. fejezet
ÁSZF módosítása
12. Tekintettel arra, hogy a Program keretében a CO-OP Hungary Zrt. a Törzsvásárló részére egyoldalúan,
ellenszolgáltatás nélkül nyújt kedvezményt, a Franchise partnerrel egyeztetve jogosult a Program jellemzőit,
feltételrendszerét, körét bármikor egyoldalúan megváltoztatni. E módosítás azonban nem lehet visszamenőleges
hatályú, tehát a Törzsvásárló már megszerzett jogait nem érintheti hátrányosan.
13. A CO-OP Hungary Zrt. az ÁSZF rendelkezéseit bármikor jogosult egyoldalúan módosítani, ideértve az ÁSZF elválaszthatatlan részét képező adatkezelési tájékoztatót is. A CO-OP Hungary Zrt. az ÁSZF módosításáról a Törzsvásárlót az országos akciós szórólapban értesíti és a www.coop.hu honlapon és a Coop Klub Mobilapplikációban pedig részletesen tájékoztatja.
A Törzsvásárló az értesítés, ill. tájékoztatás közzétételétől számított 15 (tizenöt) napon belül emelhet kifogást a módosítással szemben az ÁSZF reklamációra vonatkozó szabályai szerint. Ennek hiányában az ÁSZF módosítása a felek között a 16. napon, illetve – ezen időpontnál korábbi kártyahasználat esetén (azaz ha a Törzsvásárló az értesítés, ill. tájékoztatás közzétételétől számított 15 napon belül a Kártyát használja) – a Kártya használatának napján hatályba lép.
Ha a Törzsvásárló az ÁSZF módosítását nem fogadja el, akkor a felek között a Programban való részvételt
eredményező törzsvásárlói jogviszony a Törzsvásárló módosítást kifogásoló írásbeli nyilatkozatának beérkezésekor
megszűnik, és a CO-OP Hungary Zrt. a Törzsvásárlóval elszámol, a Törzsvásárló pedig köteles a Kártyát
visszajuttatni.
14. A CO-OP Klub Kártyaközpont Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (1097 Budapest,
Könyves Kálmán körút 11/C, cégjegyzékszám: Cg.01-09-951461, a továbbiakban: CO-OP Klub Kártyaközpont Kft.) a
2014. április 7. napjától érvényes ÁSZF-ben szabályozott jogosultsága alapján az ÁSZF-ben meghatározott
tevékenységét és ezzel kapcsolatos valamennyi feladatát, az ÁSZF-ben biztosított jogait és kötelezettségeit
teljes körűen – korlátozás nélkül – 2014. május 1-től kezdődő hatállyal átadta, illetve átruházta egyedüli
tulajdonosa, a CO-OP Hungary Zrt. részére.
A CO-OP Hungary Zrt. az ÁSZF-ben a CO-OP Klub Kártyaközpont Kft. helyébe lépett, ez azonban nem érinti a
Törzsvásárlók jogait és az ÁSZF rendelkezéseit. 2014. május 1. napjától kezdődően az ÁSZF-ben írt jogkörben
a CO-OP Klub Kártyaközpont Kft. helyett a CO-OP Hungary Zrt. jár el, így a Program változtatás nélkül
folytatódik.
Budapest, 2022. december 19.
CO-OP Klub Kártyaközpont Kft. – CO-OP Hungary Zrt.