COOP KLUB TÖRZSVÁSÁRLÓI RENDSZER
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
(ÁSZF)

 
2024. július 18-ig érvényben lévő ÁSZF
 
Általános tájékoztató
 

A CO-OP Hungary Nagykereskedelmi és Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság (1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 11/C, cégjegyzékszám: Cg.01-10-043522, a továbbiakban: CO-OP Hungary Zrt.) ún. Coop Klub Törzsvásárlói Program (a továbbiakban: Program) keretében egy olyan egyéni, illetve csoportos (családi) vevőjutalmazási rendszert működtet, amelyben a Programhoz csatlakozó vásárlók (a továbbiakban: Törzsvásárló) nyilvánosan meghirdetett és minden Törzsvásárló által igénybe vehető kedvezményekhez jutnak.

A jelen ÁSZF célja, hogy meghatározza a CO-OP Hungary Zrt. és a Törzsvásárló közötti jogviszony szerződési feltételeit.

A CO-OP Hungary Zrt. lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételek szerint részt vegyenek a Programban és Coop Klub Törzsvásárlói Kártyához (a továbbiakban: Kártya) jussanak. Eltérő rendelkezés hiányában a jelen ÁSZF alkalmazásában Kártya alatt a fizikai és a virtuális Coop Klub Törzsvásárlói Kártyát is érteni kell.

A Kártya használatával a Törzsvásárlók a Coop Klub emblémával ellátott, franchise partner (a továbbiakban: Franchise partner) által üzemeltetett üzletekben vásárlásaik után jutalompontokat (a továbbiakban: Pontok) gyűjthetnek a CO-OP Hungary Zrt. által biztosított Kártya használatával, és az összegyűjtött pontjaik után adott kuponok (a továbbiakban: kupon) ellenében kedvezményt vehetnek igénybe. A Franchise partner – a vele kötött szolgáltatási szerződés szerint – jelen ÁSZF-ben megjelölt esetekben a CO-OP Hungary Zrt. képviselője.

A Törzsvásárlónak továbbá lehetősége van arra is, hogy a http://www.coop.hu/coop-klub/coop-klub-partnerkedvezmenyek/ oldalon feltüntetett nem Franchise partnereknél, hanem egyéb szolgáltatást nyújtó szektorfüggetlen partnereknél (a továbbiakban: Szektorfüggetlen partner) a Kártya felmutatásával vagy a Kártya számának megadásával, illetve bizonyos esetekben egy további kedvezmény kód megadásával a Szektorfüggetlen partner által meghatározott kedvezményt igénybe vegye a kedvezménynél feltüntetett feltételek alapján. A Szektorfüggetlen partner által meghirdetett szolgáltatás igénybevétele, vagy a megvásárolt termék után a Törzsvásárló pontokat nem kap.

A CO-OP Hungary Zrt. és a Törzsvásárló jogviszonyában a hatályos jogszabályok, különösen a Polgári Törvénykönyv (Ptk.), a tisztességtelen piaci magatartás és a versenykorlátozás tilalmáról szóló 1996. évi LVII. törvény, a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény, a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV. törvény, a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet) szóló az EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 Rendelet és ezek végrehajtására kiadott más jogszabályok alkalmazandóak.

 
I. fejezet

Általános rendelkezések

1. Az ÁSZF hatálya

1.1. A jelen ÁSZF időbeli hatálya a törzsvásárlói jogviszony időtartama alatt áll fenn.

1.2. A jelen ÁSZF személyi és tárgyi hatálya kizárólag a CO-OP Hungary Zrt.-re, a Franchise partnerre, a Szektorfüggetlen partnerre és a Törzsvásárlóra terjed ki.

1.3. A jelen ÁSZF területi hatálya Magyarország területére terjed ki.

 
2. A Törzsvásárlói Rendszerben való részvétel feltételei
 

2.1. Regisztráció

 

Törzsvásárló kizárólag 16. életévét betöltött, Magyarországon bejelentett lakóhellyel rendelkező természetes személy lehet, aki a Coop Klubban regisztrált. Regisztrálni papíralapú kártyaigénylő lapon, a www.coop.hu weboldalon (a továbbiakban: Honlap), valamint a Coop Klub Mobilapplikáción (a továbbiakban: MobilApp) lehet.

A 16. életévét be nem töltött, illetve egyéb okból cselekvőképtelen személy nem lehet Törzsvásárló, még családi gyűjtés esetén sem.

Csoportos (családi) gyűjtés esetén a fent meghatározott szabályok a gyűjtésben részt vevő valamennyi Törzsvásárlóra vonatkoznak.

Egy személynek legfeljebb egy fizikai, és egy ugyanolyan azonosítószámú virtuális Kártyája lehet. Egy email cím csak egy személyhez tartozhat.  Csoportos (családi) gyűjtésben legfeljebb hat fő vehet részt, akik további törzsvásárlói csoportokhoz már nem csatlakozhatnak. Amennyiben a igénylő úgy regisztrál, hogy már egy másik Kártyával szerepel a rendszerben, akkor a CO-OP Hungary Zrt. a régi Kártyát azonnal lecseréli az újra és ettől az időponttól kezdve a régi Kártyára már vásárlást a CO-OP Hungary Zrt. nem tud fogadni. Ez esetben a régi Kártyán lévő pontok az új Kártyára átvezetésre kerülnek, így a pontgyűjtés folyamatos marad. Ezzel a csoportos (családi) gyűjtés felépítése, összetétele nem változik meg.

A Programban való részvétel feltétele a jelen ÁSZF, továbbá az annak mellékletét képező adatkezelési tájékoztató elfogadása.

 

2.1.1. Új törzsvásárlói regisztráció kártyaigénylő lappal

 

A kártyaigénylő lapot személyesen kell kitölteni, aláírni, és egy Coop Klub emblémával ellátott boltban a pénztárosnak átadni. Csoportos (családi) gyűjtés esetén a főgyűjtő a kártyaigénylő, de valamennyi, a kártyaigénylő lapon megjelölt személy Törzsvásárlónak tekintendő. A pénztáros az igénylőlap kitöltésére nem jogosult, a Törzsvásárló erre irányuló kérését köteles visszautasítani.

Törzsvásárló Coop Klub Kártyát kártyaigénylő lappal csak személyesen igényelhet függetlenül attól, hogy főgyűjtő Kártyát, vagy társkártyát szeretne kérni.

A Törzsvásárló vállalja, hogy az általa a kártyaigénylő lapon megadott adatok a valóságnak megfelelnek. A CO-OP Hungary Zrt.-t a valótlan adatokból és a Törzsvásárlók mulasztásából eredő egyéb hibákért felelősség nem terheli.

A CO-OP Hungary Zrt. – vagy a közreműködő Franchise partner – nem ad Kártyát a kártyaigénylőnek, ha

  • a kártyaigénylő a kártyaigénylő lapot hiányosan, hibásan, vagy olvashatatlanul, vagy egyáltalán nem töltötte ki (anonim Kártya), és/vagy azt nem írta alá,
  • a kártyaigénylő nem felel meg a 2.1. pontban foglalt feltételeknek,
  • külföldi címet ad meg az igénylő,
  • a Programban való részvételét eredményező törzsvásárlói jogviszonyát a CO-OP Hungary Zrt. szerződésszegés, visszaélés vagy egyéb jogsértés miatt azonnali hatályú felmondással korábban megszüntette.

 

A CO-OP Hungary Zrt. a 2.1. pontban meghatározott feltételeknek megfelelő kártyaigénylőnek a kártyaigénylő lap átadásának és kitöltésének helyén a Franchise partner közreműködésével azonnal átadja az azonosító számmal, mágnescsíkkal és vonalkóddal ellátott Kártyát.

A kitöltött kártyaigénylő lapok a feldolgozási idő függvényében kerülnek a CO-OP Hungary Zrt. rendszerében rögzítésre és a Törzsvásárlóhoz rendelésre (megszemélyesítés). A megszemélyesítés előtt a Kártyák csak pontgyűjtésre és a Kártyákhoz tartozó kedvezményekhez (pl. szektorfüggetlen partnerek szolgáltatásai) vehetők igénybe. A pontok alapján járó, jelen ÁSZF szerinti kuponokra csak megszemélyesített Kártyával rendelkező Törzsvásárló jogosult.

A fizikai Kártya nem a Törzsvásárló tulajdona. A fizikai Kártya annak a Franchise partnernek a tulajdonában van, ahol a Törzsvásárló a kártyaigénylő lapot kitöltötte és leadta.

 

2.1.2. Új törzsvásárlói regisztráció a Honlapon vagy a MobilAppon keresztül

 

A Honlapon, illetve a MobilAppon keresztül történő regisztráció elérhetősége függvényében a 2.1. és a 2.1.1. pontot az alábbi eltérésekkel kell alkalmazni.

A regisztráció ezen típusa fizikai kártyaigénylő lap nélkül, kizárólag digitálisan, az erre a célra szolgáló online felületeken történik.

Digitális regisztráció esetén egyrészt ugyanazokat az adatokat szükséges megadni, mint a fizikai kártyaigénylő lap esetén, másrészt meg kell adni, melyik Coop üzletben vásárol az igénylő a leggyakrabban. Ha ez az üzlet nem mobilkupon beváltóhely, a Törzsvásárló a MobilAppon keresztül használható virtuális Kártya mellett fizikai Kártyát is fog kapni, amelyet a CO-OP Hungary Zrt. a regisztráció során megadott címre postáz ki a sikeres regisztrációt követően. Mobilkupon beváltóhelyként működő üzlet megadása esetén a Törzsvásárló virtuális Kártyát kap, amely a MobilAppon keresztül használható. A virtuális Kártya megszemélyesítése a sikeres regisztrációval azonnal megtörténik.

 

2.1.3: Mobil app letöltés és regisztráció

 

A Honlapon és a MobilAppon fizikai Kártya birtokában is lehet regisztrálni. Ha a Törzsvásárló rendelkezik fizikai Kártyával, a regisztrációkor köteles megadni annak számát. Ha nem adja meg, a jelen pont 2. bekezdésének szabályai szerint új Kártyát kap, a régi Kártya pedig lecserélésre kerül a nyilvántartásban. A régi Kártyán levő pontokat a CO-OP Hungary Zrt. az új Kártyára átvezeti.

A új Kártya igénylése esetén a Honlapon és a MobilAppon csak főgyűjtőként lehet regisztrálni. Ha viszont a Törzsvásárló a regisztrációkor már rendelkezik fizikai Kártyával, akkor a Kártya számának megadásával a Törzsvásárlói Rendszer rögzíti, hogy főgyűjtőről vagy társkártyáról van szó.

A jelen pont szerinti (2.1.2 és 2.1.3) regisztrációkhoz a CO-OP Hungary Zrt. által kért adatok megadásán, továbbá az ÁSZF és az adatkezelési tájékoztató elfogadásán kívül az is szükséges, hogy az igénylő megnyissa a regisztrációkor megadott email címre kiküldött aktiváló linket és arra kattintva a jelszó megadásával visszaigazolja a regisztrációt.

A MobilApp ingyenesen letölthető a hivatalos Google Play (Android) és App Store (iOS) alkalmazás-áruházakból.  A MobilApp adatátvitelt használ, ezért annak használata a Törzsvásárló mobilszolgáltatójának árlistája szerinti adatforgalmi díjat számíthat fel.

 

2.2. A Kártya használatának általános szabályai

 

2.2.1. A Törzsvásárló a Kártyát köteles rendeltetésszerűen használni. A Kártya mindaddig érvényes, amíg azt a CO-OP Hungary Zrt. ki nem cserélte, a pontgyűjtést fel nem függesztette, a Programot meg nem szüntette, a törzsvásárlói jogviszonyát a CO-OP Hungary Zrt. szerződésszegés, visszaélés vagy egyéb jogsértés miatt meg nem szüntette.

2.2.2. A regisztráció során megadott adatok megváltoztatását a Törzsvásárló írásban (a Honlapon, MobilAppon, email-ben vagy postai úton, illetve minden olyan promóciós felhívásban/részvételben ahol a beazonosításhoz szükséges adatokat meg kell adnia), valamint a +36 80 870 220-as zöldszámon történő rögzített hívás során, a személyazonosságának igazolását követően, adategyeztetés útján bármikor kérheti. A kérelem beérkezéséig a CO-OP Hungary Zrt. az eredeti adatok szerint tartja nyilván a Törzsvásárlót és számolja el tranzakcióit. Egyebekben a CO-OP Hungary Zrt. mindig a tudomásra hozott legfrissebb adatokat tartja nyilván a Törzsvásárlókról, ugyanakkor a Törzsvásárlók 6.3. pontban foglalt adatváltozás bejelentési kötelezettségének elmulasztásából eredő következményekért a CO-OP Hungary Zrt. felelősséget nem vállal.

2.2.3. A CO-OP Hungary Zrt. és a Törzsvásárló között a Programban való részvételt eredményező törzsvásárlói jogviszony azon a napon jön létre, amikor a Törzsvásárló a Kártyát első alkalommal használja – a Coop Klub emblémával ellátott bolt pénztáránál a Törzsvásárló a Kártyát fizikailag, vagy virtuálisan a MobilAppon keresztül felmutatta – és ezzel a Törzsvásárló elismeri, hogy a CO-OP Hungary Zrt. és közötte a szerződés az ÁSZF szerint létrejött, valamint elfogadja, hogy adatainak kezelése, feldolgozása az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltak alapján történik.

2.2.4.. A Kártya nem fizetési eszköz, az kizárólag a pontgyűjtésre és annak elszámolására alkalmas. A Kártya cseréjét a CO-OP Hungary Zrt. és a Franchise partner is kezdeményezheti.

2.2.5. Amennyiben a fizikai Kártya elveszett, megsemmisült, megsérült vagy ellopták, új kártyaigénylő lapot kell kitöltenie a Törzsvásárlónak. Ez esetben a Törzsvásárló köteles befáradni bármely Coop Klub emblémával ellátott üzletbe és kérni egy új kártyaigénylő lapot. A Törzsvásárló a kitöltött kártyaigénylő lapot köteles az üzletben kitölteni és jelezni a kártyaigénylő lapon, hogy kártyacserét kér, valamint lehetőség szerint meg kell adnia a régi Kártya számát. Ha ezek az adatok szerepelnek a kártyaigénylő lapon, akkor a feldolgozásakor a régi Kártya és az új Kártya egyenlege összerendezésre kerül, így a pontgyűjtés folyamatos marad. A régi Kártyára a CO-OP Hungary Zrt. az új Kártya regisztrálását követően adatot nem fogad. A kártyacserével a csoportos (családi) gyűjtés felépítése, összetétele nem változik meg, abból kártyacserével kiválni nem lehetséges.

2.2.6. Anonim Kártyák

 

Technikai okok miatt nem megszemélyesített fizikai Kártya (továbbiakban: Anonim Kártya) az alábbi esetekben keletkezhet:

  • az igénylő a kitöltött kártyaigénylő lapot nem adta le egy Coop Klub emblémával ellátott boltban sem,
  • az igénylő a kártyaigénylő lapot hiányosan (pl. csak nevet ad meg) töltötte ki,
  • amennyiben a kitöltött kártyaigénylő lap nem felel meg a 2.1-2.1.1. pontban előírtaknak.

 

Anonim Kártya esetén a Kártyához tartozó forgalom – ha a vásárló használja – rögzítésre kerül, azonban a vásárló nem kaphatja meg a pontokért járó kedvezményeket kupon formájában, mert a CO-OP Hungary Zrt. nem tudja beazonosítani a vásárlót, nem került sor megszemélyesítésre (lásd 2.1.1. pont), nem lehet egy adott Kártyához Törzsvásárlót rendelni.

Ha a vásárló Kártyája a rendszerben Anonim Kártyaként jelenik meg, úgy a Coop Klub Mobilkupon beváltóhely emblémával ellátott boltokban lévő kasszákon keresztül a CO-OP Hungary Zrt. a pénztári blokkon azon anonim Kártyát használó részére, aki az elmúlt 2 hónapban vásárolt, és/vagy kuponra lett volna jogosult figyelemfelhívó üzenetet tüntet fel: Pl. „FIGYELEM! Pontjainak érvényesíthetősége érdekében kérje a pénztáros segítségét! KÖSZÖNJÜK EGYÜTTMŰKÖDÉSÉT! KÁRTYAKÖZPONT TEL: +36-80/870-220” Ha az Anonim Kártya használója ezt az üzenetet még a boltban észreveszi, vagy erre az üzenetre a pénztáros felhívja a vásárló figyelmét, akkor a pénztáros átad a vásárló részére egy hiánypótló adatlapot, aki azt a helyszínen köteles kitölteni, nem viheti el. Ha a vásárló nem kívánja kitölteni a hiánypótló adatlapot, akkor az ingyenes telefonszámon adategyeztetés, hiánypótlás céljából köteles felvenni a kapcsolatot a CO-OP Hungary Zrt. vevőszolgálatával. Ha a vásárló az ingyenesen hívható telefonszámon felveszi a kapcsolatot a CO-OP Hungary Zrt.-vel, és egyúttal nyilatkozik arról, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF), valamint a Törzsvásárlói Program adatkezelési tájékoztatóját ismeri és elfogadja, úgy a CO-OP Hungary Zrt. rögzített hívás során beszerzi az adott személy adatait és az anonim Kártyához rendeli. A Kártya megszemélyesítésével a vásárló jogosulttá válik a jutalmazásban való részvételre.

Ha a vásárló a figyelemfelhívást nem kapja meg vagy nem veszi észre, de tudatában van annak, hogy az általa használt Kártya anonim Kártyának minősül, úgy a fent meghatározott rendelkezések irányadóak és köteles felvenni a kapcsolatot írásban vagy telefonon a CO-OP Hungary Zrt.-vel vagy a Coop Klub emblémával ellátott boltban egy ún. „Hiánypótló adatlapot” kitölteni annak érdekében, hogy az adott Kártya, illetve az azzal bonyolított tranzakciók az igénylővel összekapcsolásra kerülhessenek (megtörténjen a Törzsvásárló megszemélyesítése) és az igénylő a gyűjtött pontjai után járó kedvezményeket igénybe vehesse.

A Kártya megszemélyesítésének sikertelensége esetén a CO-OP Hungary Zrt. jogosult a Kártya felfüggesztésére és letiltására (lásd 2.12. pont).

 

2.12. Kártya felfüggesztése, tiltása, igénylés (regisztráció) visszautasítása

 

A CO-OP Hungary Zrt. az alábbi esetekben jogosult a Kártya felfüggesztésére és/vagy az igénylés visszautasítására (regisztráció törlésére), Kártya letiltására, illetve a rendszeréből történő eltávolítására:

  • Kártya felfüggesztése: Ha a Törzsvásárló az ÁSZF-ben is meghatározott valamely okból anonim vagyis technikailag nem megszemélyesített Kártyát használ és gyűjti pontjait, akkor ilyen esetben a CO-OP Hungary Zrt. igyekszik felvenni a kapcsolatot a Törzsvásárlóval a Kártya megszemélyesítése (Törzsvásárlóhoz rendelése) érdekében a rendelkezésére álló adatok felhasználásával, vagy a Coop Klub Mobilkupon beváltóhely emblémával ellátott üzletekben figyelemfelkeltő nyugta üzenetekkel. Ha a megszemélyesítés sikertelen, úgy a CO-OP Hungary Zrt. – a Kártya első használatától számított 6 hónap elteltével a Kártyáját felfüggeszti (pont gyűjtésére ezt követően nincs lehetőség) és a felfüggesztéstől számított 2 év elteltével, ha az anonim Kártya használója nem megszemélyesíthető, úgy letiltja a Kártyát.

 

  • Kártyaigénylés visszautasítása: Ha az igénylő a 2.1-2.1.1. pontban meghatározott feltételeknek nem felel meg, a CO-OP Hungary Zrt. a regisztráció visszautasításáról – amennyiben az értesítéshez megfelelő adattal rendelkezik – értesíti az igénylőt és Kártyáját az értesítéstől számított 30 napon belül letiltja.

 

  • Amennyiben a Törzsvásárló a kártyát kiváltja és a kártyaigénylést követő 2 éven belül nem kezdi el használni, akkor a CO-OP Hungary Zrt. a kártyát felfüggeszti, majd a felfüggesztéstől számított 2 év elteltével a Kártyát törli a nyilvántartásából. Amíg a Kártya felfüggesztett állapotban van, addig a Törzsvásárló kérheti a Kártya visszaállítását.

 

  • Amennyiben a Kártyát a Törzsvásárló használja, majd a használat megszűnik és egybefüggő 2 éven keresztül a Kártya inaktív, akkor azt a CO-OP Hungary Zrt. felfüggeszti, majd a felfüggesztéstől számított 2 év elteltével törli a nyilvántartásából. Amíg a Kártya felfüggesztett állapotban van, addig a Törzsvásárló kérheti a Kártya visszaállítását.

 

2.13. Gyűjtő személyének megváltoztatása, kiválás és a Kártya átruházása

 

Csoportos (családi) gyűjtés esetén a főgyűjtő Törzsvásárló jogosult arra, hogy kérje a főgyűjtő személyének a megváltoztatását. Ehhez a főgyűjtő Törzsvásárlónak, illetőleg az új főgyűjtőnek ki kell töltenie egy erre vonatkozó kérelmet és postai úton vissza kell juttatnia azt a CO-OP Hungary Zrt. részére.  Kérelem Főgyűjtő személyének megváltoztatásához szükséges formanyomtatvány a www.coop.hu weboldalon a Coop Klub menüpontban érhető el. A kérelem beérkezését követően a CO-OP Hungary Zrt. gondoskodik – a kérelemben foglaltaknak megfelelően – az új főgyűjtő személyének rögzítéséről a rendszerében. Új főgyűjtő csak az a Törzsvásárló lehet, aki a csoportos gyűjtésben egyébként is részt vett az eredeti főgyűjtő mellett.

A csoportos (családi) gyűjtésben résztvevő Törzsvásárló – főgyűjtő vagy társkártya tulajdonos egyaránt – jogosult kiválni a csoportból. Erre irányuló kérelmét írásban (emailben vagy postai úton), valamint a +36 80 870 220-as zöldszámon történő rögzített hívás során, a személyazonosságának igazolását követően terjesztheti elő. Kiválásra akkor van lehetőség, ha a csoport még nem gyűjtötte össze az aktuális jutalmazási időszak végéig az 5.000 pontot, vagy amennyiben már összegyűlt, úgy a kiváló Kártya pontegyenlegének levonásával is megmarad a csoportos (családi) gyűjtésben annyi pont, ami adott pontgyűjtésben fedi a már kiadott kuponokat. Amennyiben a főgyűjtő Törzsvásárló szándékozik kiválni a csoportból, úgy a kiválási kérelemmel egyidőben köteles az új főgyűjtő kijelöléséről gondoskodni, az első bekezdésben leírtak szerint. Amennyiben csoportos (családi) gyűjtésben részt vevő társkártyás válik ki a csoportból, akkor a kiválásával az adott pontok alapján történő jutalmazási időszakban saját Kártyájával összegyűjtött pontjait viszi tovább. Amennyiben a csoportos (családi) gyűjtésből minden társkártya kiválik úgy a csoportos (családi) gyűjtés megszűnik és a főgyűjtő is egyedüli gyűjtővé válik.

A Törzsvásárlónak lehetősége van arra is – amennyiben körülményeiben olyan változás áll be, amelynél fogva a Kártyáját a továbbiakban használni nem képes –, hogy átruházó nyilatkozattal rendelkezzen a Kártya egy általa megnevezett személy részére történő átruházásáról. Ez esetben az eredeti Törzsvásárló törzsvásárlói minősége megszűnik és az átruházó nyilatkozatban megnevezett személy válik Törzsvásárlóvá, aki jogosult arra, hogy az átruházott Kártyát használja és a Kártya használattal gyűjtött pontok után járó kedvezményeket igénybe vegye. Ehhez az átruházó Törzsvásárlónak illetőleg az új Törzsvásárlónak ki kell töltenie egy kérelmet és postai úton vissza kell juttatnia azt a CO-OP Hungary Zrt. részére. A kérelem – Kártya átruházó nyilatkozat – formanyomtatványa a www.coop.hu weboldalon a Coop Klub menüpontban érhető el.  Az új Törzsvásárló személynek egyúttal nyilatkoznia kell arról is, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF), valamint a Törzsvásárlói Program adatkezelési tájékoztatóját ismeri és elfogadja. A kérelem beérkezését követően a CO-OP Hungary Zrt. gondoskodik – a kérelemben foglaltaknak megfelelően – az új Törzsvásárló személyének rögzítéséről a rendszerében. Új Törzsvásárló kizárólag olyan személy lehet, aki eddig a Coop Klub Programban nem vett részt, tekintettel arra, hogy ugyanazon Törzsvásárló csak egy Kártya igénylésére és használatára jogosult, ezért olyan személyre nem ruházható át a Kártya, aki már Törzsvásárlóként a CO-OP Hungary Zrt. rendszerében szerepel.

Ha a Törzsvásárló elhalálozik, úgy örököse köteles az elhunyt Törzsvásárló halálára vonatkozó bejelentést megtenni a CO-OP Hungary Zrt. részére. A CO-OP Hungary Zrt., amennyiben megalapozottnak tartja a bejelentést, úgy a Kártyát letiltja. Az elhunyt Kártyájának adatait a CO-OP Hungary Zrt. nyilvántartó rendszerében 6 hónapig tárolja (örökösi igények bejelentésére nyitva álló határidő). Ha az elhunyt örököse a Kártyát használni kívánja, úgy hitelt érdemlően köteles bizonyítani (jogerős hagyatékátadó végzés bemutatásával), hogy mint törvényes vagy végrendelkezésen alapuló örökös jogosult az elhunyt hagyatékába tartozó Kártya használatára, és egyúttal nyilatkozni köteles arról, hogy a jelen ÁSZF-et, valamint a Program adatkezelési tájékoztatóját ismeri és elfogadja. Ha a CO-OP Hungary Zrt. megalapozottnak tartja az örökös bejelentését, úgy a Kártyára vonatkozóan az örökös, mint a Kártya új jogosultjának adatait rögzíti rendszerében.

Abban az esetben, ha a főgyűjtő elhalálozik, a csoportos gyűjtésben részt vevő bármely Törzsvásárló a főgyűjtő halálának hitelt érdemlő bizonyítását követően jogosult a főgyűjtő személyének megváltoztatását igényelni, amennyiben a 2.1. pontban meghatározott örökös nem kíván főgyűjtőként az örökhagyó helyébe lépni. Ha az örökös nem kíván főgyűjtő lenni, ez esetben erről írásban nyilatkoznia szükséges, mely nyilatkozat esetén a főgyűjtői lehetősége megszűnik, de ha egyébként Törzsvásárló, Törzsvásárlóként továbbra is részt vehet a Programban.

 
II. fejezet
A pontgyűjtés feltételei, menete

 
3. A pontgyűjtés, a ponthatárt elért Törzsvásárlók jutalmazása – kuponok
 

3.1. A Törzsvásárló a vásárlásai után Kártyájával pontokat gyűjthet a Franchise partnerek Coop Klub emblémával ellátott üzleteiben. A fizikai kártya bármely Coop Klub emblémával ellátott üzletben használható, míg a virtuális kártya csak a Coop Klub Mobilkupon beváltóhely emblémával is ellátott üzletekben használható. A Törzsvásárló a pontgyűjtéshez a vásárlásáról készülő nyugta készítése közben, vagy fizikailag fel kell mutassa a Kártyáját, vagy a MobilAppon  keresztül  kell virtuálisan bemutatni a Kártyát.

A pontgyűjtésből kizárásra kerülnek az alábbi termékek: göngyöleg, telefonfeltöltő kártya, autópálya-matrica, étkezési és ajándékutalvány, tömegközlekedési bérlet vagy jegy, valamint a hatósági áras, vagy jogszabály által egyéb módon meghatározott árú termékek. Szektorfüggetlen partnernél igénybe vett szolgáltatás vagy megvásárolt termékek után pont nem gyűjthető.

A pontok csak a CO-OP Hungary Zrt. Törzsvásárlói Programjában érvényesek, azok nem köthetők össze más cégek akcióival, kivéve, ha a CO-OP Hungary Zrt. által kibocsátott, illetve meghirdetett promóció, speciális ajánlat erre kifejezetten lehetőséget biztosít.

A CO-OP Hungary Zrt. az érintett Franchise partnerrel egyeztetve ún. időszakos promóciókat, akciókat hirdethet, melyekbe más cégeket, partnereket az adott promóció időtartamára bevonhat. Az érintett Franchise partner a CO-OP Hungary Zrt. értesítési kötelezettsége mellett az időszakos promóciókra az általános szabályoktól eltérő szabályokat állapíthat meg.

A CO-OP Hungary Zrt. és a Franchise partner is kezdeményezhet akciót.

 

3.2. Minden 20 Ft (húsz forint) vásárolt érték után 1 (egy) pont jár. Különböző akciók, promóciók alkalmával extra pontok gyűjthetők a meghirdetett akció, promóció feltételei szerint. A vásárlás értéke minden esetben az engedményekkel csökkentett, ill. a pontgyűjtésből kizárt termékek értékével csökkentett, a nyugtán/egyszerűsített számlán feltüntetett érték.

3.3. Az extra pontok adásának feltételei Franchise partnerenként eltérőek is lehetnek és azok bármikor – nem visszamenőleges hatállyal – megváltoztathatók. Az érvényes extra ponttal történő jutalmazási feltételeket a Franchise partner az üzlethelyiségében kifüggesztett hirdetmény útján közzéteszi, amennyiben pedig az extra ponttal történő jutalmazási feltételek országosan egységesek úgy a CO-OP Hungary Zrt. a Coop Klub emblémával ellátott, valamennyi Franchise partner üzletében kifüggesztett hirdetmény útján közzéteszi.

Az előre meghirdetett extra ponttal történő jutalmazási feltételektől a CO-OP Hungary Zrt. jogosult műszaki okok miatt (pl.: áramszünet, POS terminál meghibásodása stb.) eltérni. Emiatt a CO-OP Hungary Zrt.-vel szemben semmiféle igény nem támasztható. Amennyiben a pontkibocsátás és/vagy a beváltás műszaki okok miatt ideiglenesen az előzetesen meghirdetett feltételektől eltérően történik, e tényről a Törzsvásárlókat a Coop Klub emblémával ellátott üzlethelyiségek pénztárainál, vagy a bejáratnál elhelyezett hirdetmény útján az adott Franchise partner tájékoztatja.

3.4. Kizárólag a Kártyát (fizikailag vagy virtuálisan a MobilAppon keresztül) felmutató Törzsvásárló tényleges vásárlása szolgálhat a szerzett pontok alapjául. Nem szerez pontot az a Törzsvásárló, aki a vásárláskor a Kártyát (fizikailag vagy virtuálisan a MobilAppon keresztül) nem mutatja fel a pénztárosnak, úgy, hogy azt a pénztáros az adott nyugtán érvényesíteni tudja vagy ha a Törzsvásárló által vásárolt termék a pontgyűjtésből ki van zárva. Amennyiben a pontgyűjtési tranzakció a Törzsvásárló érdekkörében felmerült ok miatt hiúsul meg, utólagos pontkibocsátásra nincs lehetőség. A Törzsvásárló érdekkörében felmerült oknak tekinthető különösen, de nem kizárólagosan az, ha pl. a Kártya megsérült, vagy ha a Kártyára a pontgyűjtés fel van függesztve, vagy ha a Kártya fizikailag vagy virtuálisan a MobilAppon keresztül (pl. mobiltelefon vagy mobiladatforgalom hiányában) nincs a Törzsvásárlónál.

3.5. Az összegyűjtött pontokért a CO-OP Hungary Zrt. a Törzsvásárlót kuponokkal jutalmazza. A Törzsvásárló minden 5000 pont összegyűjtése után a CO-OP Hungary Zrt.-től 500 Ft engedményre jogosító hűségkupont (továbbiakban: kupon) kap, és további termékkuponokat is kaphat. A csoportos (családi) gyűjtés esetén a kupont az a Törzsvásárló kapja, aki a kártyaigénylő lapon főgyűjtőként szerepel.

A kupont csak az arra jogosult Törzsvásárló válthatja be, csoportos (családi) gyűjtés esetén a főgyűjtő és a társkártyás Törzsvásárló is. Kivéve, ha a főgyűjtő a MobilAppon keresztül igényli a kuponjait. Ez esetben az engedményre jogosító kuponokat csak a csoportos (családi) gyűjtéshez tartozó főgyűjtő válthatja be. A csoportos (családi) gyűjtésben résztvevő társkártyás Törzsvásárlónak nincs lehetősége a MobilAppban a mobilkupon szolgáltatás igénylésére.

A kuponbeváltás valamennyi Coop Klub emblémával ellátott Coop boltban egységes minden Törzsvásárló részére. A kuponok készpénzre nem válthatóak. A kuponok vásárlási engedményként kizárólag áruvásárlás esetén – az adott vásárláshoz kapcsolódó engedmény megszerzése érdekében – válthatók be, azok beváltása ellenében pénzkifizetést sem a CO-OP Hungary Zrt., sem pedig a Franchise partner nem teljesít. A kupon a csoportos (családi) gyűjtésen kívüli Törzsvásárlóra nem ruházható át.

A kupon a főszabály szerint a kibocsátástól számított fél évig váltható be. A kupon beváltás pontos határidejét a (nyomtatott, virtuális) kupon tartalmazza. A lejárt vagy elveszett kuponokat a CO-OP Hungary Zrt. nem pótolja.

A mobilapplikációs kuponok beváltásakor azok beolvasását a Franchise partner által működtetett pénztárgépekhez kapcsolódó speciális, mobilkupon leolvasására alkalmas vonalkódleolvasó berendezések biztosítják.  A kupon felhasználását és érvénytelenítését a pénztárgép azonnali hatállyal rögzíti, míg a MobilApp számára a feldolgozási idő függvényében kerül frissítésre. A rendszer technikai hibájából adódó téves megjelenítés esetén, illetve a feldolgozási időre tekintettel a MobilApp és a pénztárgép közötti adatok eltérése esetén a kasszán szereplő információ az irányadó.

A MobilAppban igénybe nem vett kupon a lejárata előtt 5 (öt) héttel az applikációból kikerül, és nyomatott formában kerül átadásra a Törzsvásárlónak, annak érdekében, hogy ezzel is segítsük a kupon elévülés előtti beváltását, erről az applikáció megfelelő értesítést küld.

A fentieken túl a MobilAppban igénybe vehető kuponok tekintetében, amennyiben a fenti beválthatósági időtartam alatt a Törzsvásárló az applikációban történő igénybevétel lehetőségét kikapcsolja, úgy az ily módon be nem váltott kupont a következő pontgyűjtési időszakban nyomtatott formában kapja meg.

A beváltott (nyomtatott) kuponok megőrzéséről a Franchise partner gondoskodik. A MobilAppban igénybe vett kuponok beváltását az informatikai rendszer nyomon követi és tárolja.

 
4. A pontok elszámolása, kuponok kiadásának folyamata:
 

4.1. A pontgyűjtési tranzakciók a Franchise partner által működtetett pénztárgépeken vagy a bankkártyaolvasó terminálokon kerülnek regisztrálásra, ahonnan különféle időzítésű adatkommunikációval a CO-OP Hungary Zrt. által működtetett központi szerverre kerülnek, és egy feldolgozási folyamat eredményeként a pontgyűjtési tranzakciók és a képződő, Törzsvásárlók által elért pontegyenlegek ezen a központi szerveren kerülnek tárolásra.

A Törzsvásárlók pontegyenlege a feldolgozási idő függvényében frissül, ezért a vásárlási nyugtán feltüntetett pontegyenleg, valamint a Honlapon, illetve a MobilAppban lekérdezhető pontegyenleg tájékoztató jellegű.

4.2. A csoportos (családi) gyűjtésben részt vevő Törzsvásárlók közös számlára gyűjtik a pontjaikat. A kártyaigénylő lapon feltüntetett Törzsvásárlók számláin megjelenő pontokat a CO-OP Hungary Zrt. egy főgyűjtő számlán összegzi, és ezt veszi alapul a kiutalandó kuponok számítása során is. Az engedményre jogosító kuponokra csak az adott csoportos (családi) gyűjtéshez tartozó főgyűjtő jogosult, a csoportos (családi) gyűjtéshez tartozó további Törzsvásárlók és társkártyák pontegyenlegei a főgyűjtő Kártyához tartoznak.

4.3. A CO-OP Hungary Zrt. a Franchise partner írásbeli bejelentése alapján egy adott Törzsvásárló pontgyűjtését felfüggesztheti, illetve a már jóváírt törzsvásárlói pontokat törölheti, ha a jóváírást követően bebizonyosodik, hogy azokat a Törzsvásárló jogosulatlanul vagy visszaéléssel szerezte.

A CO-OP Hungary Zrt. a Franchise partner írásbeli bejelentése alapján a kupon kiadását visszatartja, ha a Kártyával való visszaélés gyanúja merül fel. A visszaélés bizonyítására a Franchise partnernek 15 nap áll rendelkezésére. A vizsgálat befejezésekor, de legkésőbb az itt megjelölt határidő lejártakor a CO-OP Hungary Zrt. a pontgyűjtést a vizsgálat eredményének függvényében felfüggeszti, vagy a felfüggesztést megszünteti és erről a Törzsvásárlót is tájékoztatja.

A CO-OP Hungary Zrt. a Kártyák esetleges téves felfüggesztéséért csak szándékosan okozott, közvetlen károkért felel.

A CO-OP Hungary Zrt. jogosult utólag, technikai vagy adminisztrációs hiba folytán tévesen jóváírt pontokat a Törzsvásárlótól visszavonni, illetve amennyiben bizonyított, hogy adminisztratív hiba miatt tévesen történik pontlevonás a Törzsvásárlótól, úgy utólagosan a CO-OP Hungary Zrt. jóváírja és a Törzsvásárlót is tájékoztatja. A CO-OP Hungary Zrt. a jelen bekezdésben rögzített jogával a hiba felismerése napjától számított egy éven belül, de legfeljebb az adott naptári év végéig élhet.

Áruvisszaadáskor vagy árucsere esetén pontkorrekció nem történik, mivel a Törzsvásárló vagy csereutalványt, vagy csereárut kap. A csereutalvánnyal kiegyenlített áruérték után törzsvásárlói pont nem jár.

 

4.4. A kuponok kiadásának folyamata, a ponthatárt elért Törzsvásárlók jutalmazása:

 

4.4.1. A pontgyűjtés folyamatos, de a ponthatárt elért Törzsvásárlók pontegyenleg értékelésének időpontja minden hónap utolsó napjához kötődik, amelyet a CO-OP Hungary Zrt.-nek jogában áll megváltoztatni.

4.4.2. A pontegyenleg értékelési időpontban a jutalmazási pontegyenleget elért Törzsvásárlóknak – csoportos (családi) gyűjtés esetén a főgyűjtőnek – a vizsgált hónap utolsó napját követő hónap 25-e után, de legkésőbb a vizsgált hónap utolsó napját követő hónap utolsó napján vagy az alábbi pont szerinti időpontban kibocsátásra kerülnek a kedvezményre jogosító kuponjai.

4.4.3. A kupon Törzsvásárlók részére történő átadása az alábbi módon történhet.

  1. a) MobilAppos regisztráció hiányában:
  2. aa) Amennyiben a Törzsvásárló – csoportos (családi) gyűjtés esetén a főgyűjtő – többségében nem Coop Klub Mobilkupon beváltóhely emblémával ellátott boltban vásárol, akkor a kuponkibocsátás időpontját követően postai úton kapja meg a kuponját. A kuponkibocsátás időpontja a postára adás időpontja is egyben.
  3. ab) Amennyiben a Törzsvásárló – csoportos (családi) gyűjtés esetén a főgyűjtő – többségében Coop Klub Mobilkupon beváltóhely emblémával ellátott boltban vásárol, akkor a kuponkibocsátás időpontját követő első vásárlás ellenértékéről kiállított nyugta végére nyomtatva kapja meg a kupont. A kibocsátás időpontja a kasszákra való átadás időpontja is egyben.
  4. b) MobilAppos regisztrációval:
  5. ba) Amennyiben a Törzsvásárló – a MobilAppba történő regisztráció során Coop Klub Mobilkupon beváltóhely emblémával ellátott boltot jelöl meg leggyakoribb vásárlási helyszínként –úgy ezen Törzsvásárló kuponjai a feldolgozási időt követően a MobilAppon kerülnek kibocsátásra és kizárólag a MobilApp használatával válthatóak be, de ehhez szükséges, hogy a Törzsvásárló a mobiltelefonján a mobil adatforgalmat engedélyezze,  ennek hiányában a mobilkupon nem töltődik be. A MobilAppban a kuponok az adott kupon érvényességi idejéhez igazodóan kerülnek kibocsátásra.
  6. bb) Amennyiben a Törzsvásárló többségében nem Coop Klub Mobilkupon beváltóhely emblémával ellátott boltot jelöl meg leggyakoribb vásárlási helyszínként a regisztráció során, úgy, postai úton kapja meg a kuponjait.

III. fejezet

Reklamációk, felelősség a szerződésszegésért

5. Reklamáció
 

5.1. Bármilyen, a vásárlással, a pontgyűjtéssel kapcsolatos reklamáció csak a vásárláskor kapott számlák, blokkok vagy nyugták bemutatása mellett fogadható el.

5.2. A Programmal, a Kártya kiadásával, használatával, az elszámolással kapcsolatos panaszokat, észrevételeket vagy kéréseket a CO-OP Hungary Zrt.-nek kell írásban vagy telefonon bejelenteni (Zöldszám: +36 80 870 220). A telefonos megkeresés esetén a CO-OP Hungary Zrt. csak akkor ad felvilágosítást vagy hajtja végre a Törzsvásárló utasításait, ha a hívó személyt, mint Törzsvásárlót a személyes adatai alapján sikeresen beazonosította.

Amennyiben a Törzsvásárló reklamációjának elintézéséhez szükséges adatok nem állnak a CO-OP Hungary Zrt. rendelkezésére, vagy a kapott felvilágosítást a Törzsvásárló nem fogadja el, úgy a reklamációt a CO-OP Hungary Zrt. rögzíti, és az eset jellegétől és körülményeitől függően a lehető legrövidebb idő alatt, de legfeljebb 30 napon belül az esetet kivizsgálja, és ennek eredményéről a reklamáló Törzsvásárlót írásban értesíti.

5.3. Ha a CO-OP Hungary Zrt. és a Törzsvásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita nem rendeződik vagy a panasz kezelésével a Törzsvásárló nem ért egyet, úgy a szolgáltatás minőségével kapcsolatos panaszával a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti, illetve a CO-OP Hungary Zrt. székhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz vagy békéltető testülethez fordulhat vagy bírósági eljárást kezdeményezhet. A CO-OP Hungary Zrt. székhelye szerinti békéltető testület: Budapesti Békéltető Testület (levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10., székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310., telefon: +36 1 488 2131, e-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu). A CO-OP Hungary Zrt.-t a békéltető testületi eljárás során együttműködési kötelezettség terheli.

Területi fogyasztóvédelmi hatóságok listája: http://fogyasztovedelem.kormany.hu/teruleti

5.4. Amennyiben a reklamáció valamely Franchise partner magatartásával kapcsolatos, úgy a Törzsvásárló közvetlenül az adott Franchise partner üzlethelyiségében megteheti reklamációját. Amennyiben a Franchise partnerrel kapcsolatos panaszt a CO-OP Hungary Zrt. vevőszolgálatára juttatja el, úgy a CO-OP Hungary Zrt. a panaszt annak kivizsgálása érdekében – amennyiben szükséges –továbbítja a panasszal érintett Franchise partner felé.

 
6. Felelősség

6.1. A felek az ÁSZF megszegése esetén a polgári jog szabályai szerint felelnek.

6.2. A CO-OP Hungary Zrt. a Törzsvásárlóval és a Franchise partnerrel szemben felel az adatok biztonságáért, az adatok megfelelő védelméért. A CO-OP Hungary Zrt. szándékosság vagy súlyos gondatlanság esetén felel a jogosulatlan hozzáférés, az adatok megváltoztatása, azok nyilvánosságra hozása, téves törlése vagy sérülése, illetve megsemmisülése esetén.

A CO-OP Hungary Zrt. nem felel a Kártyával kapcsolatos visszaélésekért, valamint a Kártya elvesztése, ellopása, megsemmisülése, megsérülése következtében keletkezett károkért. Ugyanez irányadó a MobilAppot használó Törzsvásárlók esetén az applikációt tartalmazó mobiltelefon elvesztése, ellopása, valamint az illetéktelen felhasználó általi kuponbeváltás kapcsán keletkező károkért.

A CO-OP Hungary Zrt. csak a neki felróható okból tévesen nyilvántartott törzsvásárlói pontokért felel, és ez esetben a Törzsvásárló által bizonyított módon helyesbíti a pontok nyilvántartását. A Franchise partner a Coop Klub Törzsvásárlói Programban saját felelősségére jár el. A CO-OP Hungary Zrt. Franchise partnernek a szolgáltatási szerződésben vállalt kötelezettségeiért, a Törzsvásárlókkal, vásárlókkal és más személyekkel szemben tanúsított magatartásáért nem felel.

6.3. A Törzsvásárló haladéktalanul köteles értesíteni a CO-OP Hungary Zrt.-t, ha a kártyaigénylő lapon feltüntetett adatai megváltoznak. Az ennek elmulasztásával a CO-OP Hungary Zrt.-nek okozott kárt köteles megtéríteni. A Törzsvásárló a jelen ÁSZF 2.10. pont szerint kell eljárjon, ha a Kártya elveszett vagy azt ellopták. A Törzsvásárló az ennek elmulasztásával okozott kárért saját maga felel.

Amennyiben a Törzsvásárló applikációt tartalmazó mobiltelefonja elveszik, vagy illetéktelen személy kezébe kerül, úgy a Törzsvásárlónak lehetősége van a mobilapplikációban megjelenő kuponok visszavonására a www.coop.hu felhasználói fiók beállítása menüpontjában. A visszavont kuponok a visszavonást követő héten kerülnek átadásra a Törzsvásárló számára, aszerint, hogy a visszavonás időpontját megelőzően többségében milyen típusú törzsvásárlói üzletben vásárolt (4.4.3. a) vagy b) pont szerint). A Törzsvásárló az ennek elmulasztásával okozott kárért saját maga felel.

 
IV. fejezet

A jogviszony megszűnése

7. A Programban való részvételt eredményező Törzsvásárlói jogviszony határozatlan időre jön létre és a 2.12-es pont szerint áll fenn.

8. A jogviszonyt nem szünteti meg az a körülmény, ha a Törzsvásárló a Kártyát nem használja, kivéve a 2.12. pontban rögzített eseteket.

9. A CO-OP Hungary Zrt. jogosult a Programot a Törzsvásárlók 90 napos határidővel történő előzetes értesítése mellett bármikor megszüntetni. Az értesítés a Coop Klub emblémával ellátott Coop üzletekben kifüggesztett hirdetmény útján történik. Az értesítés megjelenését követő naptól kezdve a pontok kibocsátása megszűnik és a Program befejezéséig hátralevő időben már csak a kuponok beváltására van lehetőség. A Program megszüntetése napjáig be nem váltott kuponok érvénytelenné válnak.

10. A CO-OP Hungary Zrt. a Törzsvásárlónak elküldött írásbeli értesítéssel (egyoldalú jognyilatkozattal) azonnali hatállyal megszüntetheti a Programban való részvételt eredményező törzsvásárlói jogviszonyt, a Kártyát letiltja, ha a Törzsvásárló a jelen ÁSZF által meghatározott kötelezettségeit súlyosan megszegte.

11. A jelen ÁSZF-ből eredő, a Kártya használatával kapcsolatos vitás kérdéseket egyeztetés keretében kell feloldani. Amennyiben ez nem vezet eredményre, a jogvitát a CO-OP Hungary Zrt. székhelye szerinti bíróság bírálja el.

V. fejezet

ÁSZF módosítása

12. Tekintettel arra, hogy a Program keretében a CO-OP Hungary Zrt. a Törzsvásárló részére egyoldalúan, ellenszolgáltatás nélkül nyújt kedvezményt, a Franchise partnerrel egyeztetve jogosult a Program jellemzőit, feltételrendszerét, körét bármikor egyoldalúan megváltoztatni. E módosítás azonban nem lehet visszamenőleges hatályú, tehát a Törzsvásárló már megszerzett jogait nem érintheti hátrányosan.

13. A CO-OP Hungary Zrt. az ÁSZF rendelkezéseit bármikor jogosult egyoldalúan módosítani, ideértve az ÁSZF elválaszthatatlan részét képező adatkezelési tájékoztatót is. A CO-OP Hungary Zrt. az ÁSZF módosításáról a Törzsvásárlót az országos akciós szórólapban értesíti, és a www.coop.hu honlapon, és a MobilAppban pedig részletesen tájékoztatja. A Törzsvásárló az értesítés, ill. a tájékoztatás közzétételétől számított 15 (tizenöt) napon belül emelhet kifogást a módosítással szemben az ÁSZF reklamációra vonatkozó szabályai szerint. Ennek hiányában az ÁSZF módosítása a felek között a 16. napon, illetve – ezen időpontnál korábbi kártyahasználat esetén (azaz ha a Törzsvásárló az értesítés, ill. tájékoztatás közzétételétől számított 15 napon belül a Kártyát használja) – a Kártya használatának napján hatályba lép.

Ha a Törzsvásárló az ÁSZF módosítását nem fogadja el, akkor a felek között a Programban való részvételt eredményező törzsvásárlói jogviszony a Törzsvásárló módosítást kifogásoló írásbeli nyilatkozatának beérkezésekor megszűnik, és a CO-OP Hungary Zrt. a Törzsvásárlóval elszámol, a Törzsvásárló pedig köteles a Kártyát visszajuttatni.

14. A CO-OP Klub Kártyaközpont Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 11/C, cégjegyzékszám: Cg.01-09-951461, a továbbiakban: CO-OP Klub Kártyaközpont Kft.) a 2014. április 7. napjától érvényes ÁSZF-ben szabályozott jogosultsága alapján az ÁSZF-ben meghatározott tevékenységét és ezzel kapcsolatos valamennyi feladatát, az ÁSZF-ben biztosított jogait és kötelezettségeit teljes körűen – korlátozás nélkül – 2014. május 1-től kezdődő hatállyal átadta, illetve átruházta egyedüli tulajdonosa, a CO-OP Hungary Zrt. részére.

A CO-OP Hungary Zrt. az ÁSZF-ben a CO-OP Klub Kártyaközpont Kft. helyébe lépett, ez azonban nem érinti a Törzsvásárlók jogait és az ÁSZF rendelkezéseit. 2014. május 1. napjától kezdődően az ÁSZF-ben írt jogkörben a CO-OP Klub Kártyaközpont Kft. helyett a CO-OP Hungary Zrt. jár el, így a Program változtatás nélkül folytatódik.

Budapest, 2023.07.14

CO-OP Klub Kártyaközpont Kft. – CO-OP Hungary Zrt.